Ok vrienden, weer even bezig geweest voor jullie... Italia a Zandvoort 2001... Kijken maar... (Yorin tv) zie ik daar geen bekende 330GTC aan het eind...? http://vimeo.com/9004874
Brings back memories, Henk!!! Ik heb toen 2 dagen rondgelopen op Zandvoort en ben toen helemaal uit m'n dak gegaan met de 412 T1 van geloof ik de Ascari baas. Ook die F50 die je voorbij ziet komen is volgens mij een ex-Schumacher auto met Moncao plates... Zwijmel,zwijmel Dank Henk!
Ik hing toen lekker in de duinen rond De 330 is overigens een GT 2+2 volgens mij... Dank voor het filmpje, da's lekker wakker worden. Ik kende deze nog niet.
AAH daar was ik ook (mijn eerste auto evenement!) Helemaal op de fiets vanuit Kudelstaart naar Zandvoort gefietst Wat een geweldige dag was dat. Ik zal eens de foto's opzoeken..
Grazie! Inderdaad een 330 GT 2+2. Zie op de site van Marcello dat die bewuste auto overigens maar 1x ergens gezien is! Gr. Martin
Dan is het geen bekende RDW laat ook niets los over het kenteken... Tonnie weet vast wel wat ermee gebeurd is. Zal wel op zijn oplegger gestaan hebben
Vanaf gisteren de komende 2 weken bijna elke dag iets moois uit de jaren (eind) 80 t/m eind 90. Allemaal oude VHS rips die ik naar divx zet en upload. Allemaal van de vaderlandse televisie. (met dank aan Bigodino)
Ok, dan maken we er 1988 van Wel leuk om te zien. Ik kan de kwaliteit niet beter maken... een VHS tape van 15 jaar oud is niet zo he
Karel en volgens Alex van achteren , de vriendin van mijn broer ook in vol beeld, en tuurlijk enkele karretjes. Dat waren goede oude tijden.
Echt geweldig Henk. Kost 2 uur om te downloaden hier in de sjungel maar het wachten waard. Prachtige 365GTC heeft Mr. Stars & Stripes daar trouwens. Prijsvraag voor de anoraks: wie weet hoe je kunt zien dat het een 365 en geen 330 is? Onno
Nog even wat uit de oude Doosch. Ik denk 1999. Een Ferrari promotiefilm die laat zien hoe snel een F1 wagen wel niet is. Larini / Irvine / Schumacher in de Fiat Brava / 550 Maranello / F1. Als je hem nooit gezien hebt zeker leuk om even te zien. (VHS rip Fox8) http://vimeo.com/9055896 Image Unavailable, Please Login