Ik heb ervaring met skylimitevents. Ik reed voor 60 euro een uur op Zolder. Ik vond er 1 nadeel aan: er reed van alles door elkaar. Van minivans tot halve Le Mans racers. Aan de ene kant zit je dan continu je spiegels in de gaten te houden of er niet een snellere deelnemer aan komt stormen, aan de andere kant rijden er ook van die afgetrapte huurauto's rond, die nergens naar kijken (en vervolgens in de grindbak vliegen). Een beetje Nürburgring idee. Het zou leuker zijn als je hun zou kunnen inzetten voor een groepsactie, waarbij je dan met gelijkgestemden en gelijkwaardige auto's de baan op kan.
.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BECKER-MEXICO-AM-FM-CASS-RADIO-MERCEDES-JAGUAR-FERRARI_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19b96d6dcfQQitemZ110485138895QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
Ik snap 'm wel, maar woon dan ook redelijk dicht tegen België aan Ik zoek geen radio hoor, die heb ik er juist uitgehaald. De 308 maakt uit zichzelf al mooie muziek genoeg!
Peter, Mocht je nog wat onderdeeltjes over houden ... een grappenmaker heeft bij mij het dopje eraf gedraaid ... de antenne steekt nu dus door het metaal heen met als resultaat een iets te groot gat er omheen ... je begrijpt hopelijk wat ik bedoel ... ik heb geen technische studie gedaan helaas om dit exact uit te kunnen leggen. Anyway ... ik ben dus op zoek naar zo'n afdek dopje, maar dan met het gat voor de antenne er wel in ... mocht je die dus over hebben na je omwissel actie ... die past denk ik ook wel op de 328 ... hoor ik het graag van je! Ivonne
Gisteren is de motor van de F355 eruit gegaan voor het vervangen van de distributieriem. Stond inmiddels alweer 25.000 km op.. Tellerhuis van het dashbord wordt opnieuw bekleed, want het leer kwam er onderuit, hoe warmer het in de auto werd hoe meer het leer inscheurde Toch apart om de 355 zo te zien hier wat fotos Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat is niet jullie garage Christiaan. Maar ik zie dat jij je studie geld aan het terugverdienen bent of heb je hulp? Eruit halen is een ding, erin hangen een heel ander en dan ook nog werken.... Ik begin er niet aan, maar zou het wel waanzinnig vinden een keer zoiets te doen (met deskundige hulp) Nog gekke dingen tegen gekomen?
Hahahaha, nee wij doen dat ook niet zelf Fred We laten het doen door Dino Service. Moet er niet aan denken om daar aan te beginnen, ben niet voor niets gestopt met dat monteur gedoe, veel te bang dat er wat kapot gaat of niet wil doen na lang werken aan zo'n auto..
Ziet er toch apart uit, zo zonder motor... Zometeen kan ze er weer 25.000 kilometer tegenaan! Gr. Martin
Rene waarom ga je geen race-cursus doen? Heb je meteen de mogelijkheid om je race-licentie te halen. Heb deze oktober 2009 gehaald op Assen bij Pro-drive.(Paul Maaskant) http://www.raceschool.nl/pdt_rac_racing_school.php?gclid=CKTkleufxZ8CFdMu3godxFB5zw Superclub en je leert enorm veel in 3 dagen continue rijden. Niet goedkoop maar wel het beste van wat nu op de markt aangeboden wordt. Frans
Ziet er inderdaad ook niet verkeerd uit Frans. Heb je met je eigen auto meegedaan of heb je eentje gehuurd? Zou het eigenlijk graag met de F doen, wat is jouw ervaring? Rene
Deze heb ik voor het laatst gezien bij VSOC in april 2002. Daarna nooit meer. Ik vermoed naar het buitenland verkocht. Ciao! Marcel
BMW huren...remmen, banden alles wordt volledig ingezet. Later zou je de F kunnen nemen voor een aantal vrije ronden als je geslaagd bent.. De mogelijkheid bestaat dat er iemand anders tegen je aan rijdt...En dat gebeurt gegarandeerd, heb het zelf meerdere malen gezien. Kun je toch beter die huurauto nemen.Je rijd in ieder geval een stuk zekerder en tot de grens van je kunnen rond.
Hoi Ivonne, Bij mij is dat nog compleet en dat hou ik ook liever zo voor de volgende eigenaar. Bovendien mag ik van Tonnie de antenne helemaal niet verwijderen Wat je kunt doen is een vervangende antenne kopen, die worden compleet met dat dopje etc. geleverd. Die schijnen niet duur te zijn (10 euro?). Merk is origineel Hirschmann, maar een goede vervangend model is die van Harada. Zoek eens in het 308 deel op dit forum naar die naam.
Goed antwoord maar die zijn niet in beeld... Er 1 verschil in de achterkant van een 330 vs 365: de laatste heeft geen nummerplaatje "365" onder "Ferrari" op de achterklep. OK - mijn 'nerdiness' is nu publiek. Onno