Ja, dat dacht ik al.....
10.30 - 11.15 Live from the presentation ceremony of F1 car 2010, with the presence of Chairman Montezemolo, Stefano Domenicali, the drivers and the technicians, unveiling the single-seater and commenting on the car. 12.40 - 15.30 Live streaming from the press conference with Chairman Montezemolo, S.Domenicali, F.Alonso and the Scuderia Ferrari technicians, followed by the presentation of the Ferrari Driver Academy. 15.30 - 17.30 Single-seater's first laps and Felipe Massa's impressions behind the wheel. You'll find also single seater photos, the interviews with the engineers N. Tombazis, A. Costa and L. Marmorini, news in real-time. Followed F1 car 2010 virtual tour and more exclusive contents. An extraordinary digital event: stay tuned on Ferrari.com to experience every moment of the new single-seater's presentation with the Scuderia.
En volgens mij heb je ook een brilletje nodig want de motordeksel met koelsleuven zijn wel degelijk in beeld. Btw...vindt de 330 uitvoering met openingen in de schermen mooier, maar ja de 365 rijdt beter, zo is er altijd wat.
Oplossing voor het kenteken is gevonden Staat mooi. Mooie kleur ook! http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364827012010190349
Belgisch garagekenteken. Nog even en ze plakken het op de dorpel! Ergens aan de onderkant. Gr. Martin
Auto staat bij Garage Monza. Heb gisteren een uitnodiging gehad voor een proefrit...toch maar doen denk ik?
Die nerdiness hebben we hier allemaal wel in meerdere of mindere mate... Wat zou je zonder moeten!? Denk er maar rustig even over na René Gr. Martin
Hadden jullie vanochtend ook zo'n "I'm singing in the rain"-gevoel!? Heerlijk!!! Want wat spoelt er weg door al die regen?? En als dan ook na de regen de zonneschijn weer komt en het verder nog even zo blijft en niet meer gaat vriezen en sneeuwen en weetikalwatnietmeervoorellende dan komt het moment snel naderbij dat we die multi-pitters weer eens lekker kunnen laten roffelen op de openbare weg.......YESSSSSSS Ciao, E.
NEEN, morgen al, met een F en een L aantreden op het schoolplein, kids mogen er in zitten, foto maken, 50 ct betalen en alles wat er binnenkomt mag ik verdubbelen. Samen met nog een paar leuke acties gaan de kids kijken wat zij voor Haiti kunnen ophalen. Wordt vervolgd.
Nou dat is een hele leuke actie Joop! Vergeet niet 1 of 2 plaatjes te maken voor ons. Hartstikke goed man !
Ik voel met jullie mee jongens... Nog even geduld. Volhouden! Goed initiatief Joop! Een Murcie en CS? Gr. Martin
Gekke amerikanen, die hebben overal een camerahelikopter vliegen: http://www.dumpert.nl/mediabase/807011/61edb20e/ferrari_valt_van_truck.html Gr. Martin