Zeker doen, maar niet vergeten om een fotograaf mee te nemen! Ik ken iemand die vanmorgen alleen maar meer zout op zijn oprit heeft gegooid omdat hij anders niet aan het werk kon Maar toch zal hij zich morgen een weg door het zout moeten banen om op het schoolplein te komen. (Kan zijn dat je morgen een sneeuwschuiver nodig hebt!)
Volgens mij is die Murciélago laag genoeg om als sneeuwschuiver te fungeren. In combinatie met de 4WD moet dat perfect kunnen werken . Reed vandaag om een uurtje of 19:30-20:00 vanaf school terug naar huis, en toen was het knap glad op de weg!.
De zoutwagen reed zojuist hier door de staat heen..... Er moet weer aardig wat water vallen om dit weg te krijgen.... @Joop. Leuk initiatief..
Da's heftig Peter, succes ermee. Ik wil natuurlijk geen zout in wonden strooien, maar hier regent het voorlopig nog alleen maar.......mag van mij nog even zo blijven.
Komt voor elkaar Henk............pfffffff wat een een verhaal om met zon auto door de sneeuw en over het ijs te ploeteren, zal vanavond wel een paar plaatjes met het verhaal posten.
Kijk nu al uit naar het nieuwe formule 1 seizoen. Ook de Grand Prix van Canada is weer terug op de kalender: http://www.youtube.com/watch?v=luBIaBXM4iU Gr. Martin
Even een paar plaatjes van vandaag, had al meer dan 4 maanden niet meer in een echte auto gereden.......pad uit geglibbert, en gaan met die banaan in de sneeuw. Boel kids die helemaal uit hun dak gingen en in totaal meer al 1500 euri opgehaald...........en dat in een uur tijd.....niet slecht. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf Joop! zeker niet slecht. Bij mijn zoontje is de sponsorloop maar een weekje uitgesteld. Dat er bij jullie sneeuw ligt. Morgen bij ons ook weer waarschijnlijk...
Mooie opbrengst van die koters Joop! Doet wel zeer aan mijn ogen zo'n mooie lambo in de natte sneeuw.....
en ook meer duivels Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er was zelfs een jochie die 20 lootjes had gekocht om meer kans te maken op een ritje met de...............Lamborghini, maar dat gaan we maar even doen als het iets beter weer is. Morgen eerst maar eens proberen alle pekel er af en tussenuit te spoelen. Onze fotograaf heeft bijna 100 kids voor zijn lens gehad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login