Mooie actie Joop! Ik heb vandaag de Maserati maar gewassen, want hij zat helemaal onder het zaagsel van de van verbouwing in de garage. Hij staat nu weer blinkend onder een hoes. Hopelijk wordt het snel weer mooi weer om te rijden!
Zo te zien hebben die koters nog smaak ook! Ze wilde alleen maar met een F op de foto Succes met afspuiten Joop
Dat is nog eens straf tempo! En wat heb jij in de tussentijd gedaan: koekjes of broodje knakworst en hamburger gegeten? Ging dat wel goed met het kogelstoten, niet dat ze in de buurt van de auto terecht kwamen... De stormbaan met goed gevolg afgelegd? Of heb je je vermaakt op het luchtkussen Gr. Martin
Ho ho, ff dimmen hè!!!!! Joop zal kunnnen beamen dat je met een Lamborghini over het algemeen toch wat meer bekijks hebt. Zo'n Murcie is toch echt TOP! Ciao! Marcello www.lamborghiniregistry.nl ;-) Mijn avatar is echt niet alleen om jullie hier te stangen of zo, heheh ;-) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
http://www.youtube.com/watch?v=BK_psZXUcI4 (Klik HD aan) Door de kleine straatjes tijdens de Mille Miglia!
En een pak verse sneeuw......... Wel leuk,.............. maar weer niet rijden. Mooi initiatief Joop! Leuk!
Wij snappen dat best wel Marcel, die kids werden idd wel eerder aangetrokken door het rood, kan ook komen door de marketing magie van het steigerende paard. Maar wat heb je liever op je auto= zon mieterig homo paardje of een dol drieste stier? Image Unavailable, Please Login
Geintje.............btw, met de CS is dus absoluut niet te rijden in de sneeuw, bij het in 1 schakelen en stationair begon de boel al te glijden, de Murcie met zn 4 wiel aandrijving ging als een echte trekker zonder moeite de sneeuw in, winterbanden eronder en je bent helemaal klaar........... Image Unavailable, Please Login
Geloof het graag Joop, als ik naar mijn voorwielaangedeven Audi kijk in vergelijking met de 2 quattro's die ik eerder had.. nou...
Volgens mij heeft mijn bijrijder van Deil 2008 eindelijk z'n eigen Ferrari gekocht.... Zo ja dan zie je wel een nieuwe registratie op ferrarichat binnenkort. Ik hoor het gauw...
Dat is hartstikke mooi Robin. Is het een 550 marakwello geworden ? Overigens heeft er nog een vaste member een prachtige Ferrari gekocht. Maar ik wil niet voor mijn beurt posten, hoop dat hij het zelf doet.
of een Testa Floppa?.....denk dat ik morgen mijn Marakwello eens ga uitlaten in de verse sneeuw, even opwarmen, 3 rondjes over de pekelvrije parkeerplaats en weer terug de warme garage in.
Marakwello inderdaad. Daar ging het i.i.g. om. Weet niet of de deal gesloten is. Die dealert mag me wel dankbaar zijn; is de 2e klant al die daar via mij komt (collega's van me) en een 3e twijfelt nog tussen platte kever & een 360. Maar we zijn bang dat de 360 niet in z'n garage past.
Leuk om de foto's te zien Joop!. Bij die foto van de CS/Murcia denk ik eigelijk maar 1 ding; dont eat the yellow snow . Mocht je maandag nog wat vreemde slipsporen zien staan op een niet nader te noemen parkeerplaats in Duiven. Dat was ik niet . edit: Post 50.000!!!!!