11 uur Tonnie... Maar er zijn ook nog een paar Tribute kandidaten hier trouwens.....zijn die niet zenuwachtig?? Typisch Ferrari dat bij een ongeluk niet de airbags maar de ruitenwissers aan gaan..
Valt best mee Hans, is echte mooie schone witte sneeuw zonder pekel..........dus...... ga ik nu even met de 550 op en neer. Image Unavailable, Please Login
Zijn er in Europa ook dit soort trackdays van deze omvang. Allemachtig!!!!! Wat een auto's!!! http://www.barchetta.cc/All.Ferraris/events-stories/events/2010/concours-show/cavallino-classic-xix/track-day-at-palm-beach-international-raceway/index.html
't Is toch pas in mei??? Of is die nu al bekend?? Op z'n Italiaans dus.... FF serieus: spannend Marc! We zitten aan de monitor gekluisterd!!!
Zijn volgens mij de Kroymansauto's die opgeslagen stonden in het oosten van het land. Wellicht moest Vu mee om promofoto's te maken voor de nieuwe potentiele klanten. Misschien zit ik er naast maar je moet toch wat zeggen na zulke vage berichtgevingen, niet dan ?
Klopt helemaal Henkie, behalve dat ze in het oosten staan. Trouwens niet helemaal,want de foto's staan nog op mijn computer en die van Vu, verder bij niemand in bezit.
Trouwens deze is toepasselijker. http://www.youtube.com/watch?v=sogKUx_q7ig bedankt Gab , voor de steun.
Ze staan iig in een bedrijfshal die 9,5 m hoog is, opgebouwd met B 90 - 500 binnendozen met 9001 int. coating, de gevel is van het principe 209 DUO, de constructie is RAL 7016. Maar wtf, ze zijn nog hier en hoop dat ze lekker in Nederland blijven, en dat er mee gereden wordt.
Jij bent toch ook altijd met je werk bezig hè Joop. Weet je van welk staal de tralies voor de raampjes gemaakt zijn? Gr. Martin
Ik denk dat je zo'n event alleen kan meten met een Modena Motorsport Days op de Nurburgring of de Ferrari Racing Days. Of ze echt van dezelfde omvang zijn... Gr. Martin
Geen probleem, die zijn zo te zien van s.v, 1,5 mm. en zo aangebracht dat je niet zo maar met een stanley mes de ruitjes eruit wipt. btw, waar die wanden van worden gemaakt................maken ze ook autoblik van, en dat wordt weer geperst diverse vormpjes. Bij de Benzen in d 0,55 mm Image Unavailable, Please Login