Heerlijk die N14 tunnel (volgens mij?). Ik neem die nog steeds regelmatig. Moet nog maar eens een fimpje maken met de Larini uitlaat, maar het zal nooit zo klinken als een CS... En, marc?
Er is enige verwarring. de officiele informatie is dathet op 1 februari bekend wordt gemaakt. Maar op de frontpage wordt nu gezegd, sinds 8 januari, "until after" 1 feb....daar zouden ze mee kunnen bedoelen dat het na 1 feb bekend wordt gemaakt. Ik ga nu slapen. Morgen vroeg op... Maar zeker niet tot eind feb! Die datum is vastgesteld omdat je je geld terug krijgt als je niet bent toegelaten. Dat is volgens mij met de Tribute ook zo..
Nog eens gezocht op de Ferrari website. Dit staat in de PDF: Dus toch vandaag? Heb ingelogd op mijn account maar nog info. Onno
Heyyyyyyy das mijn tuut........nog niet eerder gezien die beelden of liever gezegd, gehoord. Klinkt best lekker........
+1!!! Voorkomt verbranding van de tere handjes van de bestuurder bij het aanraken van die metalen pookknop als de auto een tijd in de zon heeft gestaan... Gr. Martin
Ik heb geen idee meer, nu kan alles. Zolang de rest ook nog geen uitslag heeft, maak ik me geen zorgen.
Geen Ferrari Pininfarina concept-car dit jaar ? In 1990 was het de Mythos ter ere van het 60 jarig bestaan van Pininfarina in 2000 De Rossa ter ere van het 70 jarig bestaan van Pininfarina maar in 2010 zou het een Alfa concept-car worden? http://www.autoweek.nl/autonieuws/13538/Pininfarina-concept-car-voor-Autosalon-Geneve
@marc en Mirella, GEWELDIG! Zeker met een FIAT ! Gefeliciteerd, Pieter Image Unavailable, Please Login