Ja, Panamera rijdt vast gaaf en het interieur is echt mooi, maar die buitenkant man... Gewoon echt lelijk!! Doe mij dan maar een Maserati QP of idd die Rapide. Supermooi beide. Of 'gewoon' een gebruikte 456. Ook 4-persoons en ~300km/u.
Ik zie inmiddels bijna dagelijks wel een Panamera rijdne, ik denk dat het net zo'n succes wordt als de Gayenne.
Zilver of zwart staat hem niet slecht.... Gisteren zag ik er nog een rijden ondanks dit weer. Wel een gentleman's Ferrari die toch wel keihard gaat.
begint met een M toch neem aan dat jullie deze allang gezien hebben maar gooi hem toch maar even hier neer. http://www.autogespot.com/nl/item/6648/de-ultieme-plaatsvervanger-van-een-tank-een-ferrari-458-italia.html nog een filmpje dan maar http://www.autogespot.com/nl/item/6655/filmpje-snel-schakelen-met-een-ferrari-458-italia.html
Lekkurrrrr Wanneer kwam ie ookalweer als spider uit? Dan weet ik wanneer ik moet organiseren dat ik m'n schaapjes op het droge heb. (succes is een keuze, kennen we hem nog?? )
Modena Trackdays.. Mooie dagen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja man, die 275GTB is supergaaf!!! Die heb ik ook wel eens gezien tijdens de OGP. Stond toen naast een Miura geparkeerd. Supermooi.
En dan nu allemaal mee zingen.....Iiiiiiiik ...heb geen zachte G, maar wel een harde L...... Image Unavailable, Please Login
Joop... afgelopen maandag iets voor enen A12 toen je een KAV huurauto inhaalde? Kan dat? Sorry voor de kwaliteit... snelheidsverschil was te hoog en ik moest de camera snel pakken... (kwam in Duitsland nog een zwart zwiters broertje tegen) Image Unavailable, Please Login
Tussen Duiven en Zevenaar en volgens mij afslag Zevenaar (zag ik op afstand, dus weet ik niet zeker). ??-ZF-?? Ik had het idee dat je het moest zijn, het is wel jouw buurt
jep is idd mijn wijk...........maar heb een kenteken met een JZH of zoiets, dr zijn meer hondjes die Fikkie heten, maar was op dat tijdstip wel daar op de A 12
Dan was jij het inderdaad niet... ik was toch wel overtuigd, maar de gele plaat achterop was toch echt van voor de nieuwe reeks... dus... Maandag maar weer een nieuwe kans nu in de ochtend in de Peug.