Nog even niet naar Italie mensen.... fotos van vandaag in Rome ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hans is weer thuis. Was leuk glijden bij je in de straat Marc! En die plannen gaan wel goed komen. Let maar op!
Lente/zomer: ik heb weer zin om (actie)foto's te maken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoewel er ook hele mooi (weer) dagen bij zaten met bijzondere gebeurtenissen 20 juni bijvoorbeeld: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En wat doe je als er een monster file staat op een zomerdag? Juist je "zoekt" een terrasje op en eet effe wat; 1 juni op weg naar huis vanuit Assen: (weet trouwens niet welk gat dit was ) Image Unavailable, Please Login
Dat "gat" was Hasselt in de kop van Overijssel. P.s. Heb de orginele foto's weer gevonden Fred. Stuur ze dit weekeinde wel ff door.
Maar niet van mij, tenminste niet op Zandvoort... Ben er niet bij dit jaar, sniksniksnik. Ik had zo'n lol die dag, niet normaal. Pret is evenredig met het verbranden van prehistorische organismen! Ik haalde 150km uit mijn 115 liter tank die dag, en dat was geen 1 april grap. Onno
Mooikes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nee, viel mee Hans! Dat kun je wel zeggen. Geweldig, Vu! Wat heb jij al een mooie automobielen weten vast te leggen, en dan ook nog zo fraai. Keep 'm coming... Onno