"Alles wat ie zingt, komt recht uit z'n hart. Dan zeg ik d'r snel uithalen dat ding!" Theo Maassen - Bepaalde dingen
Meer mooikes met in de spotlight een verloren schat. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geniet ze Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nope, was meer richting Amersfoort, tijdens de klassiekermeeting 'Ettore meets Enzo' van de FCN. Gr. Martin
Je hebt gelijk Vu. 't Is inderdaad een klassieker aan het worden Ook leuk: je leeftijd als startnummer hebben.
De originele motor is sinds begin zestiger jaren niet bij de auto meer , blijkbaar had de auto wel een originele motor van een GTO toen Dhr Kroymans deze kocht, om te racen heeft Piet Roelofs een andere motor gebouwd waar het oorspronkelijk blok is weet niemand precies. Een ding is zeker, dat blok is rechtmatig eigendom van Kroymans want de GTO was in de lease met de motor die erin zat.
Ben je gek Henk.....begin er net aan te wennen, heb voor alle tuuts winterbanden gekocht, sneeuwkettingen.............grrrrrrrrrrr ben er zo verschrikkelijk klaar mee, gisteravond zeg ik tegen Sophie....als we morgen opstaan...is het 25 graden en ga ik met mn tuut eruit, jaja...alles toch weer wit Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Haha, briljant Joop! Wat een mooie P zeg........die had ik nog niet gezien! Toch een beetje Italiaans tintje.
Mn favoriet! Zie laatste paar minuten http://www.rtl.nl/components/automotor/gekopwielen/miMedia/209151/209173.public.28701542.Gek_Op_Wielen_s6_a22.xml