Hahaha das een eerste voorwaarde Joost, anders glibber ik mn pad niet uit`, dus tegenwoordig eerst maar een uurtje zooi ruimen. Taxus en Taxi hebben beiden igg schade opgelopen en hou de rest vd bumpers en struikjes liever heel.
Duidelijk! elders werd gespeculeerd op minder eerzame bedoelingen, er zijn al genoeg indianenverhalen.. Hans
Dat is 5 a 10 minuten hier vandaan Wow wat een prachtige serie heb je weer geplaatst Vu, bedankt! Zorgt wel weer voor prachtige plaatjes Joop!
Glans het was gezellig, bedankt voor de pizza. Pieter je hapjes hebben goed gesmaakt. Je mag over naar mee! Marc. Je embleem al on line gezet? Henk was natuurlijk als eerste thuis dus die won op voorhand. Roel & Lenny, hadden jullie nog sneeuw onderweg? Wij wel....
Marc, wij moesten 10 km minder dan jij maar om daar nu tien minuten langer over te doen.... Zal wel aan het "materiaal" hebben gelegen
Marc ontcijferaar aan: 10min later 10:43/10:53 en 10km was het verschil op navi slavi's toch?! "Materiaal" kan de sneeuw zijn of jou giga villa waardoor je loopje naar de laptop 10min duurde? Vul zelf maar in Marc ontcijferaar uit:
Tussen thuiskomen en computer aan zetten zat meer tijd dan 1 minuut. Na het telefoongesprek heb ik de strijd al opgegeven. Dus ik ben niet zoals jij, met een nog lopende motor de auto uit gesprongen om zo snel mogelijk de pc aan te doen. Geef nou maar even het type van je Sony door...lijkt me beter..
Correctie: auto op slot, jas uit doen en ophangen, naar de wc gaan, handjes wassen (echt waar) en DAN de laptop open doen, opstarten en berichtje typen. De mazzel was dat de laptop opstarte met de Ferrarichat site Sony type opgezocht: ik heb de HDR-CX11
Kijk anders even op kieskeurig.nl daar staan over het algemeen handige tips en eerlijke beoordelingen. Deze camera scoort daar (gelukkig) ook zeer goed.
Eindelijk is het dan zover! Ik heb ook weer een eigen auto aangeschaft! Mooie BMW M3 E46 SMGII Full-option uit 2002! De booskijkers zijn er al af En de mistlampcovers gaan er ook nog af Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaaaf Michel!!! Dat vind ik echt een hele toffe auto, super, veel rij plezier ermee en doe voorzichtig! Gefeliciteerd!
Bart zou zeggen...............super vet cool man, eeuuhhh en ik eigenlijk ook wel...lol. gefeliciflapstaart man, heel veel veilige en lekkere km's gewenst.
Ziet er goed uit Michel ! Deze vindt ik een stuk mooier dan die zwart / zwart wat je eerder liet zien. (PS: Stuur je morgen opnieuw de linkjes door.....heb ze verkeerd geknipt en geplakt en werken dus niet)