kijk dat is een schitterende aanwinst, maar dat wist je wel als je nog extra geluid wilt je weet me te vinden en in de toekomst wie weet
Mooie wagen Michel!! Er reed er vandaag ook een door mijn straat, had toch wat moeite op het ijs..... Have fun!!
Michel, als brave oude baas had ik een 325Ci en daarna een 330i gekocht, maar eigenlijk wilde ik natuurlijk wat jij nu hebt. Heerlijke auto! En die van jou ziet er echt HEEL erg goed uit! Qua conditie, maar ook qua kleurencombi. Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan. Onno
Wow Michel, we hoeven jou niet meer met die oude Ferrari's te laten rijden, je gaat je vervelen Prachtige aanwinst jongen !!
SoCCiebon, van harte met je verjaardag! Helemaal geweldig dat Mirella van die leuke cadeautjes voor je besteld in Deventer Kom je hem gelijk showen morgen?
Ik was het gisteren even helemaal zat dat het al weer zo lang geleden was dat ik met mijn ge(i)le vriendje op stap was geweest ... en dus ben ik gisteren lekker naar ... ja ja hoe burgerlijk ... de IKEA gereden. Hilarische taferelen toen ik een doosch van 50cm bij 100cm op de bijrijdersstoel probeerde te persen natuurlijk, maar ik heb wel een brave huisvader een mooi verhaal bezorgd voor thuis en op de zaak. Met veel enthousiasme en overtuiging heeft hij een 1/2 uur lang gepoogd om de doosch in de auto te krijgen. Uiteindelijk heb ik het dakje eraf gegooid en de stoel die ik gekocht had, toch maar uit de doosch gehaald. Ging eigenlijk prima zo! Wat heerlijk om weer eens lekker over de grachten te scheuren, topless uiteraard - woehoe!!! Maar vandaag is het weer afgelopen met de pret :-(
Michel, Van harte jongen, gave bak man! SoCCiebon, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er lekker van! Ivonne
Hey M3-Michel, Freude am Fahren!! BMW doet met de M3 E46 de Nordschleife in 8:22. Zal wel lukken denk ik. Jeffrey Marc, Hartelijk gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag! Jeffrey
Van Harte Marc, Ik heb je net nog een mailtje gestuurd met een leuke kado optie (wel zelf betalen ) Leuke dag toegewenst en ogen dicht bij het kaarsjes uitblazen (zijn er zoveel). @ Michel, Wow effe een M3 voor je dertigste! Toch wel handig dat thuis wonen, hou je nog wat over aan het einde van de maand Veel veilige km toegewenst in deze pracht automobiel. (klinkt hij een beetje?)
@-Michel- Mooie M3! Gefeliciteerd met de aanwinst Is dit bij Pro-racing in Hillegom? Dan heb ik hem zien staan gister.