Zozo Michel!!! De mooiste versie van de M3 in mijn optiek! Gefeliciteerd man! Marc: ook gefeliciteerd Cheers!
Das toevallig Ga je hem tunen daar of werk je er in de buurt? Ik heb jarenlang 5 minuten van proracing vandaan gewoond trouwens.
Proficiat man! Ziet er gelikt uit, laat even weten hoe die SMG bak bevalt. Leuk verhaal, een beetje in het kader van: als het niet past, mààk je het passend! Gr. Martin
2 keer van Harte Marc, Proficiat en maak er en mooie dag van Michel, ook gefeliciteerd met je beamer. Hou het rustig he!!
Marc, kennelijk verjaar je vandaag Maak er een mooie dag van en nog vele jaren. 2010 kan sowieso al niet meer stuk vermoed ik.
Net een stukje bij Fifth Gear op Discovery over de 599: http://www.youtube.com/watch?v=vYvtEct3nhk Ik breng hem volgend jaar wel terug na de Ferrari Owners' Days Gr. Martin p.s. let niet op die pluizebol aan het begin van het filmpje...
Mag ik deze post van Oscar even in herinnering roepen? : http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=139356113&postcount=113 Ik denk gewoon op naar de volgende Gr. Martin
LOL Het wordt al wat dun Niet teveel een helm dragen zou ik (bijna) zeggen en al helemaal niet drie dagen achter elkaar met een zwetend hoofd achter het stuur(tje) lekker knus tegen je ega
@Fred Raket, ja wij hadden veel sneeuw. Vond de Spider met zomerbandjes niet leuk. Hij zwabberde van links naar rechts. Ik heb de laatste 35km op de A2 niet harder dan 50 kunnen rijden
En in drie woorden dus: WOW! WOW! WOW! En maar zeggen dat dat die F-eigenaren geen humor hebben....... Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oprey heeft die stickers op al zijn auto's volgens mij. iig ook op zijn schitterende TZ1. Die SWB is natuurlijk uebercool! Ook gaaf dat die auto gewoon gebruikt is en hopelijk nog steeds wordt. Die auto's moeten rijden ipv glimmen in een glazen kooitje.
Snik snik ,een Nederlandse Enzo gaat emigreren, geen ollander die deze BPM voordeel ziet zitten. Image Unavailable, Please Login