Zelfs een Enzo de vrachtwagen oprijden moet al een "driving experience" zijn...:D
Jammer. Daar heeft Vadertje Staat in ieder geval een paar jaar rente van kunnen trekken. Nope, maar wel één van de beste werknemers die je kan hebben me dunkt: Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
.....hoe het vooral niet moet.... http://www.dumpert.nl/mediabase/826241/503c6a49/sportcar_failcompilasie.html
Zijn er hier nog race Ferraris onder ons (bijv ex 348/355/360 challenge auto's) Wil de eigenaar mij dan even een PM sturen? bvd
Voor als iemand niet lang wil wachten en al snel 458 wil rijden. Free offer netto without salestax. Ferrari 458 italia ( new) black-black Logo Stiching yellow IPOD Yellow Instrument Adaptive light PDC GEAR Headlining Alcantara Navigationsystem dimming mirrors 242.000,- netto immediate
Ik mag toch hopen dat dit incl BTW is...toch? Mmmm, verder wel een mooie uitvoering denk ik, alleen de yellow stitching zou ik anders doen. En wat is de kleur van de calipers? Standaard zwart?
Wat ik van die yellow stitching heb gezien, vond ik erg gaaf......maar ja gelukkig verschillen smaken.
Nou, een van de eerste 458 rijden, het is het proberen waard, er zijn misschien nog wel mannen met een klein p........tje die weigerd, die dan er weer gevoel in krijgen.
Oeps! Ja nu koopt niemand deze 458 meer hier, weet iedereen gelijk wat er speel(de) en nu weigert....