Nee, we halen ´m op bij de fabriek. Wat mijn vader nog niet weet, is dat we een fietstocht, met mijn vader voorop, naar Maranello organiseren voor het goede doel......we veilen onze fietsen en gaan dan met de Cali huiswaarts....nobel toch?
Het is jammer dat ik niet mag fieten van de dokter anders had ik voorop gefietst, maar jij weet best wat er nu voor jou op de vrachtwagen staat. ....Ik zeg niks Bram
De (onbeperkte) "rackjes" smaakte weer goed! En dat voor Euro 15,-/de man.... Henk je ziet (tijd post) dat ik nu eens de eerste ben die thuis was.....in 17min We gaan die Italy gang(st)ers er eens goed van langs geven om een programma eruit te kloppen @ Marc, Zou een beetje sneu zijn als wij hier al weten hoe zijn Cali eruitziet en hij niet eens weet dat hij er een krijgt/betaald? Hoe ga je dit stil houden? Of is die fietstocht al heen snel?
Zeg Fred, psst: Image Unavailable, Please Login Verder nog wat leuke foto's van een tripje naar Maranello van één van onze franse vrienden: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=139370947&postcount=26811 Gr. Martin
Zeg Martin, Wanneer ga ja dat (vloeiende?) frans nu eens omruilen voor dat handige Italiaans, hebben we er allemaal wat aan..... Mooie plaatjes trouwens, geen zon/minder weer helaas.....Moeten wij nog even regelen
Wat een necrotische smaak heb jij... Ik heb Tonnie even gebeld dat je de Daytona even geleend hebt...dus je hoort nog wel van hem.. Zou ie 'm weigeren denk je? Jij wel zeker...?
Vandaag iets leuks op de kop getikt... als we dan toch met nummerbord moeten rondrijden... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik moet eerst maar eens iemand vinden die 'm wil geven, kan ik altijd nog weigeren. Durf jij (echt eens) te gokken?
Morgenochtend ben ik aan de beurt bij een collega van je... ben dus helemaal in de stemming Ben benieuwd wat hij van mijn doorgekomen verstandskies zegt... Jaja, de intelligentie gaat toeslaan Het gaat eindelijk gebeuren
Frans... ik begrijp jou niet Heb je een auto waar een nummerplaat op zou moeten, doe je het niet... en dan wil je op iets waar je geen nummerplaat op hoeft te hebben wel een nummerplaat plakken.
Wat is er zo bijzonder aan het kentekenplaat? En waarom zien we het pas in mei? Frans, geef ons een kans!