Volgende maand zit ik bijna een week in Cape Town (SA). Natuurlijk ga ik daar de lokale Ferrari dealer Viglietti bezoeken. Ik dacht laat ik eens even kijken wat men daar zoal heeft op dit moment in de display... Kijk, daar worden onze vrienden goed gerespecteerd! Een giallo F360 modena (aug. 2000) precies net zo oud als die van mij: EUR 141.000,00. En bijvoorbeeld een 2006 599 Fiorano voor EUR 245.000,00... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
was lekker weertje daar in het zuiden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag zo een zelfde ritje naar Hilversum gehad, moest een Enzo gaan brengen naar Kroymans, toch wel apart in een paar dagen 2 enzo's op mijn truckje gehad. toch apart dat ik 1990 al wist dat ik de bak van de vrachtwagen zo moest maken zodat er makkelijk een Enzo op kon
Zaterdag gewoon op het terras gezeten eerst in Vence en later in Monaco, eerlijk gezegd ben ik aan het overwegen om met mijn gezin daar te gaan vestigen, maar ja dan mis ik mijn f-chat life.
Dat heet een zeer vooruitziende blik. Zeker heel apart. Begrijp ik dat je die 1e Enzo naar Italia moest brengen ? Nee toch ? Heb je dan niet verschrikkelijk veel bekijks onderweg ?? Ook niet gevaarlijk op de donkere wegen ? Je bent een makkelijke prooi met je 90km/u.
De 88-SZ-LP is naar Monaco vertrokken. Jazeker, veel mensen kijken maar het is niet anders, 90km/u op de vlakke stukken ja,maar bergje op soms terug naar 45 km/u. Die kant op zijn het zware ritjes, kunt beter niet ergens overnachten , dus dan maar gewoon rijden. 10 uur 's avonds vertrokken en de volgende dag om 2100uren daar, toen beide auto's nog lossen en toen lekker gaan slapen wat niet lukte vanwege de RedBull. Image Unavailable, Please Login
Maar het was het meer dan waard, zondags naar Maranello gereden,, daar de camion bij Toni Auto op de plaats gezet, en de volgende morgen met de Ferrari onder de poort naar binnen gereden , en dat maakte het gehele ritje goed. Image Unavailable, Please Login
Ik kan me goed voorstellen dat je je er goed zou voelen... Heerlijk weer, heerlijke wegen, goed leven en vriendelijke mensen (als je een beetje probeert frans te spreken ) Komende zomer ga ik regio maar weer eens voor de zoveelste keer verkennen
Geweldig dat hij weer begonnen is, is de eerste foto van mij die nagetekend wordt volgens mij? (Of heeft Marnix foto's van mij gebruikt voor de 308 tekening van Franc?)
Als je de nieuwprijzen in acht neemt is de afschrijving hoger dan bij ons, Henk. 100% importbelasting op F's (zowel oud als nieuw). Veel plezier in Kaapstad maar kijk een beetje uit - het oude centrum is 's nachts niet veiliger dan centrum Johannesburg. Onno
Das toch toevallig dat ik je hier afgelopen week nog naar had willen vragen... Het was een beetje stil geworden vanuit DK... Ziet er wel geweldig uit. Een echte kunstenaar! Was er overigens niet een thread die Carsten geopend had? Kon hem via de search niet vinden, maar heb misschien de verkeerde argumenten gebruikt... Never mind... found it http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=190669