Toch gebeurd het, de Nederlander met de SSK die vorig jaar meereed mag dit jaar niet meedoen, ook zijn 8C is uitgeloot !
Tsja... ik zou ze beiden nemen... Gelukkig is die keuze al voor je gemaakt Beiden zijn volgens mij officieel niet meer op de markt...
Ja, echt prachtig ding die 328MM!! Interieur is ook gaaf. Ik heb foto's gemaakt vorig jaar in het BMW-museum. BMW heeft ooit zelf een replica gemaakt of laten maken van die auto.
Dat gebeurde met deze 8c ook, speciaal aangekocht om de Mille Miglia te gaan rijden mochten ze niet meedoen, terwijl de auto vaker had meegedaan, maar ooit het chassis ingekort and rebodied, en bij dit soort auto's weet iedereen van alles te roddelen en als dat de heren in Italie word ingefluisterd is het een No-go. Image Unavailable, Please Login
Klopt, en BMW zouden graag deze kopen maar hun budget laat dit niet toe, hoor ik trouwens vaker de laatste tijd
Ach, die replica is zeker net zo gaaf als het origineel, dus dan zou ik die 8mln ook in de zak houden denk ik Maar als BMW wil je eigenlijk toch die originele hebben natuurlijk. Wel sh*t als dat even niet uitkomt als die auto eindelijk op de markt is...
Wel grappig dat van die replica trouwens. De BMW 328 MM Touring (die NOG mooiere dichte uitvoering) kent ook zo'n verhaal. De toenmalige eigenaar wilde die auto niet kwijt en BMW liet toen een (extreem dure) replica maken. Jaaaaaaren later kwam de auto echter wel in de verkoop en kocht BMW de auto voor een gefluisterd bedrag van circa 25mln$. Sindsdien wordt vaak de replica ingezet voor evenementen en blijft het origineel vaak veilig binnen staan. "...After just two races, the very successful BMW racer was retired as War raged over Europe. Amazingly the unique car survived and was used for many years as a daily driver in Germany. Having covered over 70,0000 miles, it was bought by American enthusiast and well known restorer Jim Proffit in 1980s. He had spent seven years searching for it. He restored the car and from 1990 drove it at many events. Needless to say, BMW took great interest in the car and even built an exact replica as Proffit refused to sell the car. In 2002 Proffit finally sold his pride to BMW after years and years of negotiating.One of the conditions of the sale was that BMW would spare no expense to restore the car from the ground up to its Mille Miglia winning condition. The painstaking restoration by expert Rene Grosse took he better of four years. Fully restored, the 328 MM Touring Berlinetta first reappeared at the 2006 Mille Miglia retrospective. To celebrate the occasion BMW also unveiled a concept car combining the classic Touring lines with modern mechanicals...." Deze is dat dus : http://4.bp.blogspot.com/_TS-xzb12aSg/S1SJS9q64wI/AAAAAAAADiE/ET59o7SGUNE/s400/BMW-328-MM-Touring-Berlinetta_7_cr.jpg p.s. Als attachment de andere 328 replica van het BMW-museum. Image Unavailable, Please Login
Leuk verhaal Harry, kan ook niet anders met zo'n mooie auto! Hier nog twee leuke fotootjes van Fiatjes... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bij Vagani hebben ze ook weer wat, de tricolore. Deze keer heeft een kind van 3 het interieur mogen ontwerpen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat zijn toch die oudjes van vliegtuigen dei we in Belgie hebben gezien? Die vallen ook vanzelf uit de lucht
Lekkere plaatjes. Copyrights: Richard Thompson Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie plaatjes, idd. Jammer dat de toerenteller fake is, want de versnelling zou aangegeven moeten worden indien de auto echt in beweging zou zijn. Of heb ik het mis? Onno