Fake? Ik vind het een waanzinnige fotoshop act!
Gewoon zon modern ding kopen Onno, en je weet het.........btw heb r zelf nooit op gelet, maar ik denk het wel.
Vandaag even geprofiteerd van het droge weer en de 308 uitgelaten Even een momentje gehad en het verbaast me eigenlijk dat ik er nog nooit eerder iets over gehoord heb: nadeeltje van een open schakelrooster: laat er nooit iets in vallen! Het is verbazend diep. Ik heb zo'n pookslot wat op het schakelrooster past. Bij het verwijderen viel per ongeluk de sleutel in het rooster! (twee sleutels aan een sleutelring). Gelukkig heb ik zo'n handig magneetgereedschap en hengelde de sleutel er mee uit, maar met je vingers kun je wel vergeten en een tang wordt ook lastig. Ik neem voortaan een magneet mee (werkt natuurlijk niet bij autodrop etc....)
Gelukkig: in het vervolg òòk een (hybride) Ferrari met 14% bijtelling Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Ik las het net inderdaad. Wel interessant, in principe 620 + 100 pk Maar waarom moet 'ie nou groen zijn?
Hehe, vandaag was dan eindelijk de dag dat ik m'n eerste kilometers maakte dit jaar met de 575. Heerlijk van genoten. Zalig dat geluid.... Nog meerderen die genoten van de eerste echte pekel vrije dag?
Yep (zie eerdere post). Ben zelfs nog dicht bij jou in de buurt geweest (Lierop). Mooie wegen daar hoor (p.s. en het geluid was ook mooi
Mooi man, hier in Rheden weinig reden om m uit de schuur te halen, alleen maar regen. Maar allez moest toch de hele dag aan de slag ivm een oplevering van maandag, nu maar hopen dat het morgen lekker weer wordt. Zijn er hier nog meer gelijkgestemde zieltjes die hun F dan gaan uitlaten?
Ik zou wel willen Joop maar ik denk dat je wel regenbanden moet monteren want er komt een partij $%@%$ aan. (zie buienradar/europa)
Nah..........lekker dan Fred, jij weet iemand echt op te vrolijken, gaat ik zometeen maar weer aan het werk, bij gebrek aan regenbanden en waterdichte ramen
Volgende week zaterdagmiddag heb ik nog een soort receptie ergens. Ook een aardig moment om de Modena even uit te laten. Zal niet de enige zijn denk ik Image Unavailable, Please Login
Leuk Henk. Misschien moet ik Jos even een mailtje sturen aangezien ik a.s. woensdag weer in kikkerland ben. Onno
Vanaf donderdag hebben ze het al weer over sneeuw Hele mooie foto's inderdaad, alleen jammer van die zwarte F50, die is niet echt lekker gelukt in mijn ogen. Die foto van de toeren teller moet wel geshopped zijn, wanneer je gas geeft is het onmogelijk om de toeren teller zo stil te houden op een constant toerental. Je zou altijd wat beweging moeten zien. Daarnaast staat de dashboard verlichting uit, iets wat altijd aan staat ongeacht of je verlichting voert of niet
Je kunt ook eerst naar de presentatie bij Munsterhuis gaan (tussen 11 en 16u) en daarna doorrijden naar Kroymans (de 458 achterna? Of hebben ze er ieder eentje?)
Die F50 shoot maakte die weer wel goed met deze serie. Een groenige nabewerking overheerst zijn foto's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login