Wordt een druk (km) dagje zo. Gelukkig waren wij deze heren al voor en hebben de 458 al in September ergens gezien Zal wel druk worden. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De meeste fans zullen al wel een glimp op hebben kunnen vangen van de 458, maar een feestje is nooit weg Gr. Martin
Half januari bij de FCN jaarvergadering is de 458 al onthuld . Het blijft een indrukwekkende auto.. Zit ook goed trouwens En die sneeuw mag van mij nu ook wegblijven. Woensdag gaat mijn Mondial naar Forza voor een riemenbeurt. Ik hoop dat ik me dan beter voel dan nu ........... snif snif proest proest kuch kuch.
Altijd lastig hè Cor, die overgang van winter naar voorjaar. Het goede nieuws is dat het steeds beter gaat, het slechte nieuws dat het nog niet zo ver is... Gr. Martin
Moet alleen zeggen dat die cabrio het net niet voor me doet op de één of andere manier. Aan de andere kant: eerst het probleem maar eens hebben. Gr. Martin
Robin /Marc.. Kijk uit voor de sleutels he? Voor je het weet tanken ze hem even af daar voor EUR 100,00 (20 liter)
Jaja, die verhalen lees ik ook altijd als het over een 550 of een 456 gaat. Gelukkig is er voor iedereen wat te koop In mijn ogen is Ferrari een merk is wat tot ieders grote verbeelding spreekt. Ik denk dat de naamsbekendheid over de hele wereld 100% is. Tot in de plaggenhutten bij Onno om de hoek toe! En dat moet er uit knallen, opvallen, herkenbaar zijn. Dat is voor mij rossa en giallo. Ik was nooit een fan van geel. Maar sinds ik die CS van Joop een paar keer live heb gezien zijn het mijn 2 favoriete kleuren.
Volgens de fotos en tekst in de advertentie "naar Maranello geweest". Aardig verkoopargument, hij komt er ook vandaan haha.. Hee, misschien was het deze wel die in 2008 achter mij stond (Innsbruck 2008) Image Unavailable, Please Login
Nou, als dat hem is, dan heeft de nieuwe eigenaar er nog wel een klein (?) beetje werk aan.... Laten we zeggen dat die auto niet helemaal naar de standaarden was die ik hanteer...
Precies Hans, daarom zegt die prijs van 22K mij helemaal niets. Ik bedoel, ik ken 308'en en ik ken die van Franc. Bijvoorbeeld...