Hij belde vanavond, was niks an, zat liever op zijn werk...... Dat moet lukken Joop, leuk volgend project En we moeten het ook nog over zo'n grote lichte hal hebben! Ik zag dat ze nog knap druk waren toen ik er langs reed!
Pas des problemes Peter, de hal ernaast gaan we over 2 weken opleveren..........en we hebben nog geen gebruiker. Dussssssssssss
Daar kunnen ze bij Ferrari nog een puntje aan zuigen, Peter. Hij is gewoon helemaal goed!!! Nog ff 3 uurtjes doorwerken en dan zien wij morgenochtend de volgende wel verschijnen SUPER MAN (of SUPERMAN, wat jij wil...)
Vandaag de eerste dag in mijn nieuwe baan, en ik vond het weer een mooi excuus om met de 360 te rijden Dus onder het genot van de 'rustgevende' cd 'Black Label' van Lamb of God in de 360 naar werk gereden. De ochtend bestond uit een presentatie voor nieuwkomers: 'Living in the Netherlands'. Erg handig als je al Nederlander bent. Productieve dag dus. Toen zat ik te praten met iemand die langskwam, en me zat te vertellen hoe hij met zijn Dodge Ram (!) het zo fijn vond om voor het stoplicht te staan in Wassenaar waar de A44 begint richting Amsterdam en dan voluit gas te geven. Uiteraard stak dat me weer aan dus reed ik maar even via dat stoplicht naar huis (i.e. Noordwijk-Wassenaar-Noordwijk). De motor was inmiddels warm genoeg en het was heeeeerlijk om weer eens met 8000 toeren te schakelen onder het geweld van een brullende motor. Raar dagje, maar niet verkeerd zo...
Peter, uitstekend werk! Ik denk dat je grote progressie gemaakt hebt - de reflecties zijn uiterst beheerst en de kleur en diepte is prachtig gevangen. Ik zie de uren werk er zeker aan af (en dan bedoel ik niet alleen die 3 uur...). Prachtig. Onno
Mooi Joop, was een groot pand zo te zien toen ik er zaterdag langs reed. Weer een klus klaar op naar de volgende!
Marc heeft de foto zelf nog niet eens gezien Ik zal hem niet in zijn geheel quoten, word je duizelig van Bedankt Jef en Dirk. Zodra ik tijd heb zal ik er nog 1 of 2 doen, maar er ligt nog wat meer werk te wachten. Gisteren moest ik overigens even een 599 GTB verplaatsen voor een foto, wat een geweldige sound! Jammer dat het maar voor een paar meter was
Hey jongens, ik loop misschien achter, maar ik verneem juist dat Marc vandaag in de F fabiek in Maranello is. Wie kan daar meer over vertellen?
Hij komt vanavond weer thuis, hij geeft dan vast en zeker en update van wat hij gedaan heeft incl. de foto's die hij er bij gekregen heeft.... Hij was erg enthousiast in ieder geval
Ik ook...........wat een geweldige plaat................binnenkort in dit theather....lol Image Unavailable, Please Login
Das inderdaad een mooie plaat.... en ik denk dat heer pterps ook van deze locatie wel blij wordt, toch?
Toen de zon nog scheen.....(zucht) Wat doet 'tie nouw???????? http://www.youtube.com/watch?v=i3VvcXzuovY