Er is spontaan een stroomstoring net over de brug, waardoor je niet meer kunt werken... overmacht Vannacht/morgen sneeuw voorspelt
Vanuit het noorden, dus Michiel gewoon lekker naar het zuiden tuffen, vanaf de ophaallokatie daar naar onze vriend Dirk is het ± 2300 km enkeltje. FF op het kantoor bij Dirk even van gedachten wisselen (dit alles onder het genot van een drankje) en dan weer terug. Krijgt Onno een lekkere losse auto terug en klaar is Michiel.
Is er iemand bij je die foto's van jou en de F kan maken als jullie weer herenigd worden? (traantje van blijdschap)
Is voor gezorgd. Foto's volgen na het weekend... Tis overigens een D, geen F (heeey, ik kan in de leer bij die ene meneer met die zwarte 360 CS)
Huh, wat/waar is dat? Jawel! Ik dacht hetzelfde, echter ben ikzelf de werkgever..... De 328 staat nu nog na te tikken Heeft nieuw schoeisel achter gekregen en zijn inmiddels in-gerubbed Mooi zonnetje erbij maar was wel wat fris topless maar O, O, O wat een heerlijk geluid die Tubi, zeer verslavend! Wanneer de eerste (gezamenlijke) rit?
Nou , Van het weekend niet denk ik . Net Gerrit Hiemstra gehoord : Sneeuw op komst... Laat ze nog maar even op stal staan tikken
Je weet wel Fred.... Dat zijn meetings waar jij ook wel eens komt, zelfs als niet-lid en dan nog een betere catering hebt ook nog !!!!
Goed gedaan Fred. Ik heb vandaag ook een lekker tunneltje gepakt Moest hem wel al weer wassen na deze 2 weken. Ritje? Ik ben d'r bij..........nog meer tunnels misschien?