Nou Hans, dan ben je nog niet helemaal "aangesloten". Ik trouwens ook niet want ik wist niet dat jij getrouwd was......
Onno, Heb ik je deze foto's al eerder gestuurd? Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Off topic en ik haal het vrijdagavond weer weg. Het huis in LA van Reinzout Oerlemans ("Arnie") is verkocht, we hoeven niet meer te bieden. Wat een rijkdom, prachtig... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hehe, dat was even lekker gisteren. 17:15 is nu niet echt de meest ideale tijd om een ritje te gaan maken rond Muiderberg maar even de polder ingedoken en wat aalscholvers op stang gejaagd bij de Oostvaarderse plassen. Na rustig opwarmen heeft ze de 7.7d toeren gezien (zonder de limiter te raken natuurlijk, ik ken mijn dame inmiddels). 2010 is begonnen! Ze moest wel wakker worden, trouwens, wat stroef in de veren de eerste kms. Weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven, wat zachte klonk-klonk geluiden uit de wielkasten voor die me even zorgen baarden maar na km of 2 was alles als vanouds. Wat denken jullie - zorgwekkend of gewoon harde rubbers? Als dat weer nu eens ophield, vandaag Fred. Wil naar Alex morgenochtend en ik wil heel graag met de 550 maar als het weer zo blijft als nu dan blijft ze maar lekker in de garage. Nee Vu, die ik ken ik niet. Bedankt! Wanneer heb je die genomen (voor de archievering...) ? Onno
Onno, kende je deze uit het pre-Onno tijdperk al? Ferrari 60 Relay Deventer 17 april 2007. Weet je nog, Cor? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gewoon harde rubbers Onno. En droge piefjes en stroeve palletjes. Deze dames willen graag bereden worden, en hebben een beetje last van een ochtendhumeur waneer ze al een tijdje niet aan hun trekken gekomen zijn. Niks om je zorgen om te maken (tenzij je een 24 jaar oude 328 wilt kopen met 10 km op de teller of soortgelijke stupiditeiten)
+1 Onno, ik had hetzelfde maar is na halfuurtje weer weg. Dit is waarom onze Cor de wieltjes draait, toch Cor? Ik heb hierom gewacht met wisselen van banden. Na het wisselen gisteren even het (nieuwe) vet eraf ge..... Ps Hier ligt weer Pekel op straat
Nog steeds jammer dat ik dat niet gezien heb - ik wist ervan maar kon er niet bij zijn. Bedankt voor de leuke foto's, ik had er al een paar van die dag maar deze niet! Was ook mijn conclusie maar ik denk ik vraag het toch maar even. Van harte Hans!!!! Nog 2 maanden (+2 dagen) dan word ik ook 20! Gelukkig begint het leven ook bij 20, dat zeggen ze tenminste. Onno
Moet ik misschien toch maar een F kopen, dan valt dat beter op denk ik. Vanuit een Peugeot zie ik dat niet
Jij bent gewend om "vooruit" te kijken en op je instrumenten te vliegen toch? Dus naar beneden kijken is niet nodig.