Erg handig: de 458 Italia heeft geen tankdop meer, dus kan je 'm ook niet vergeten Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Voordat we de chinees het hoekie om geholpen hebben waren Martin en ik nog even langs de "Officiele" presentatie van de Ferrari 458 Italia bij Munsterhuis! Ook nog een klein filmpje erbij! http://www.youtube.com/watch?v=v3nK6PjkvEQ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet het tankklepje sluit de openeing af, maar je 'duwt' met de slang de vulhals open. Als je de slang er uit haalt veert die afsluiter weer terug. Gr. Martin
Aha, dus als de auto gewassen is dan ligt er ongeveer 100-200 ml water op die klep ( die klep zit ver weg, lijkt het ) en die wordt er dan bij de eerste beste tankbeurt ingeduwd....gratis.....
Inderdaad Marc. Voor zover er natuurlijk geen afvoerkanaaltje voor dat water zit, je gelijk na het wassen gaat tanken of je auto niet goed droog maakt na het wassen! Gr. Martin
Oeps! afspreken is via het wel bekende concept gegaan... Als het werkt, Blijven italianen..... @ Henk, De foto's van de dode chinees??? of staan die elders?
Jooooow Henk, nog bedankt voor de dode chinees, hij was heerlijk. Gister zijn Bart en ik even wezen uitbuiken op Lelystad. Bart weet nu ook hoet het voelt om 2 x rond te gaan. Voorts nog een paar hele snelle ronden gedaan op het politie circuit........wat een heerlijke baan zeg. We hebben deze baan gister met de PCH voor een paar centen afgehuurd.....wie weet is het wat om met een ploeg van hier te doen? Grtz J Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
lol, leren driften etc in een GT3. Het is wat Maar jong geleerd... Gisteren ook mooi rondje van de V6 genoten het leek wel lente!! Maar nu weer sneeuw en pekel... :-(
Tijdens het gummen in mijn SZ (gisteren) kwam ik nog een rode F355 GTS tegen. Hij kwam vanaf de A27 en reed de A12 op richting Arnhem rond een uur of half 3. Was dat iemand van hier die ook van de (soort van) lente aan het genieten was?
Arme jongen! Dat worden diepliggende trauma's Joop! Ik mocht toen ik zijn leeftijd had ook al nooit de (ook gele) opel ascona van m'n pa lenen. Heb er nog last van... Gave foto's. Wat moet jij een trotse vader zijn man!!!