Dat heb je mooi voorgerekend. Ik ben het helemaal met je eens dat het een druppel op de gloeiende plaat is in dat opzicht. Als ik het goed lees dan is het de bedoeling dat Ferrari NAAST de huidige modellen ook hybride modellen gaat aanbieden...bij een gelijk blijvende jaarproduktie wordt de bijdrage aan een zogenaamd beter milieu dus nog minder. Echter, ik vrees dat Ferrari geen keus heeft, gezien de grensverleggende eisen die er elk jaar weer gesteld worden. Marketing technisch zie ik -nog- geen voordelen voor Ferrari, of vergis ik me nu in hun klandizie??
Heren, dit is niet meer te stoppen, de tijd en de techniek schrijdt voort. Ze moeten daar juist met een volledige electrokar komen die helemaal state of the art is. Die eruit ziet als een Ferrari, rijdt als een Ferrari, een auto waar de rest van de wereld een voorbeeld aan kan nemen qua vermogen, snelheid en beleving. Dat zou de mannen uit Maranello sieren en dat ze daar dan vervolgens ook nog veel geld mee verdienen zou helemaal super zijn.
Zeg Joop, jij en de rest van de fam zijn toch goed voor xx auto's? Dus met het aantal auto's zit het wel snor. Ik denk dat je eerder een probleem met rijders zal hebben en daar zijn er hier genoeg van met een roze papiertje Even zonder dollen: Doen en we en vullen aan met Theehuizen, platte k's en wilde stieren. Kijk da's praat Joop, er vol in met het volle aantal. Als jij dat doet staat het helemaal vol Kon je wel bijhouden zeker Wat een kar (die van jou) Bruut, wild en niet te houden. Mijn advies: doe voorzichtig (geen geintje)
Ik hoorde ooit eens iets van een auto uit Deil, met tent-stokken voor het cabrio-dakje, snel rijden om op een (echte) Ferrari te lijken en een geluids installatie met een bepaalde cd met motor geluiden die dan met open raampje (luid) afgespeeld werd.....
Nog 5,5 week jongens. Dan mogen jullie weer los in de duinen! Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Zoals die Tesla uit Amerika ?? Die zijn wel verrekte snel , zag ik een keer op een filmpje. En ik moet zeggen dat het model ook niet verkeerd is.(of vloek ik nu in de kerk).
Vandaag bij Hessing deze 348. 55.000 km voor 35000 euro. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Daar was ik gisteren al... 430 Scuderia, California en een Benz Cabrio Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb de Tesla gezien (en niet gehoord) op wings & wheels afgelopen jaar. Ging over de start/landingsbaan op volle snelheid en je hoorde.........niets alleen een suis en wat banden geluid. Niet mijn cup of tea. Soort van 24 uur van Le Mans met dieseltjes, maken ook zo weinig geluid tov de "normale" deelnemers
Dat ís de CD van K3 Vu ... en trouwens, we gaan naar Plopsaland... need I say more, of zoals de dames zouden zeggen: Kuma hé?
Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk FERRARI Handelsbenaming 430; F430 SPIDER F1 Brandstof Benzine :? :?
Ik heb er naast gestaan bij de stoplichten, de bestuurder was hem duidelijk uit het testen. Hij maakte mij duidelijk dat hij een sprintje wou houden. Ik wist dat ik echt geen kans had maar was wel benieuwd naar het verschil. Nou dat verschil was enorm groot! Dat gaat echt vreselijk hard!
Kwam gisteren nog een 599 tegen op de A1, wat een fantastisch mooie wagen en zo snel...... Sorry voor de ontzettende ***kwaliteit maar met tegenlicht is een iPhone nog slechter. Beetje bij proberen te werken op de laptop (zonder photoshop...) Image Unavailable, Please Login
Moet je de auto-g-spot boyz even vragen... die weten dat wel http://www.autogespot.com/nl/item/3087/gespot-maybach-62s-landaulet.html
Netjes toch? Ik ruilde mijn exemplaar kerstmis 2006 in voor 40K (moest wel een grote beurt hebben). Kortom, met een 348 val je je nooit een bult.