Is de verlengde benz cabrio van Zegwaard :)
Paar plaatjes van zaterdagavond. Vinden jullie dat nu normaal dat bord van die Socciebon? Anders kwam ie niet... Tssskk. En de gastheer kan op zijn knietjes gaan zitten. Met dat bestek bedient een normaal mens de bbq. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toen we van Alex kwamen op zaterdag kwam er een 599, gloednieuw zo te zien, tanken naast ons. We waren in de Beemer dus hij had geen idee dat er een eigenaar naast hem stond. Echt een heel druk yuppiemannetje, helemaal "kijk mij eens". Dat deden we ook, en toen was het toch wel erg leuk dat hij niet wist hoe hij de tank moest openkrijgen... Instructieboekje erbij maar toen we wegreden was het nog niet gelukt. LOL. Ik was wel erg jaloers op zijn knopje op de afstandsbediening om de achterklep open te krijgen, trouwens, dat is echt een 'designflaw' op de 550. Hier nog een fotootje van de 330 bij Alex. Ze stond er weer mooi bij. Onno Image Unavailable, Please Login
Haha mooi verhaal. Altijd leuk om te kijken als het dan niet lukt. De 330 staat er prachtig bij. Wat is het toch een auto met een prachtige lijnvoering als je zo kijkt, super!
Deze was even iets te snel met mij inhalen, kon de yup dus niet zien, maar kenteken was met een J, dus redelijk nieuw. 330 staat er inderdaad mooi bij! Zou hem graag eens in het eggie bewonderen, komt vast wel dit jaar.
Zag hem van de week op TV, briljant!!!!!! Scheelt weer geld de komende jaren..... Franc, proficiat!!!!!!!