Oh, ik verontschuldig me niet hoor. Er zijn kenners die inderdaad überhaupt niets van replica's willen weten. Ik denk zelf dat het juist handig is om te weten wat replica is en wat niet. Wat betreft fotograferen: het is privé terrein. Als het om openbaar terrein zou gaan, ben ik het helemaal met je eens.
F heeft vanochtend klein beurtje en APK gehad bij Alex, dus de 355 is weer klaar voor 't nieuwe seizoen dat voor mij vandaag officieel begonnen is!! YIPPPIIIEEE...... Yes Bob. Stond alweer buiten vanochtend...... Motor hangt er alweer in. En staat idd op NL platen. Mooie bak, hoor!
Als je genoeg van de echten weet, weet je ook wanneer je het met een replica van doen hebt. En dat geldt zeker voor jou!
Zal wel niet gebeuren, maar lijkt me leuk als deze aan het snelheidsparcoursje tijdens de rijvaardigheidstraining zal meedoen... Bedankt voor de info Erik... en een plezierig seizoen toegewenst
Gisteren heb ik een paar minuten de tijd gehad om wat foto's van Hans zijn Dino te maken, de auto staat er prachtig bij, natuurlijk zijn er de reeds genoemde puntjes die moeten worden afgewerkt maar verder echt prachtig, ik denk dat hij snel eens bij Bart in de leer moet om het zo mooi te houden! De auto stond aanvankelijk in de zon en daar werd duidelijk wat hans met de groene zweem bedoeld, de metallic deeltjes schitteren in de zon en lijken dan wat groen. Het is in iedergeval een prachtige diepe kleur en het komt de Dino echt ten goede! We hebben de auto toch even in de schaduw gezet voor een paar foto's aangezien fotograferen in volle zon geen succes is. De kleur komt niet goed uit de verf op deze manier maar je kan wel goed zien hoe strak ze er weer bij staat! Image Unavailable, Please Login
Tsja Peter, wat moeten we hier nou weer mee??? 't Is allemaal al een keer gezegd, maarre....de Dino spat de huiskamer weer in! Super foto! Ciao, E.
Das wel een heule oude foto; die modelletjes zijn allemaal zwaar achterhaald man.. Toch knap dat ie een foto heeft kunnen/mogen maken op het fabrieksterrein! Er zijn liefhebbers die het mooi vinden als een auto er een beetje geleefd uitzien. Ik niet. Hoe schoner/nieuwer hoe mooier. Zo ook deze Dino. Fantastisch, wat een glans. Lekker strak. Wees er zuinig op Hans!
Vorig jaar tijdens de doorkomst van de MM op het fabrieksterrein, dus heel veel geheimen zullen er niet te ontdekken zijn geweest: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Och, gewoon leren sturen en gaan met die super-klassiekers! Deze filmpjes zijn wel bekend denk ik. 250 SWB tijdens Tour auto. Veel gaver wordt het niet!! Die auto's zijn hiervoor gemaakt en moeten rijden en racen ipv op een grasveld stilstaan. (dat stilstaan kan ook leuk zijn, maar wel minder) http://www.youtube.com/watch?v=dgI9q61z93E http://www.youtube.com/watch?v=qEWgxCGQhoU http://www.youtube.com/watch?v=dASmWPyPuYo
Dat had ik nou ook. Het leek een slimme subtiele grap maar... Trouwens - nu ik er over nadenk - had McLaren niet 100 miljoen betaald om die schermen te laten verwijderen? Of is dat abonnement alweer verlopen? Onno
Is er ooit een bewijs geleverd dat die 100 miljoen ook daadwerkelijk is betaald? Het is zelfs in Formule 1 land een G6dsvermorgen..! Zo´n bedrag moet toch gelijk de doodsteek voor zo´n renstal zijn?
Voor zo'n bedrag kun je volgens de FIA een renstal zeker 2 jaar runnen @Pterps & GLans : De Dino staat er weer prachtig bij. Ik heb m'n zonnebril net even op moeten zetten Mijn Mondial blijft nog een weekje logeren bij Alex. Door het zonnetje afgelopen week heeft ie het erg druk gekregen en omdat hij van mij de ruimte kreeg ga ik de auto pas over 2 weken ophalen ( na het weekje uitwaaien op Texel). Ik zou haar aanvankelijk morgen gaan ophalen maar ze is nog niet klaar.