@hans: Ziet er super glimmend en blinkend uit je dino @Theehuis lovers http://www.notcot.com/archives/2010/03/aston_martin_factory_-_one_77.php Oew wat issie gaaf!!
rond de 25% van het jaarlijkse budget destijds. McLaren had er zwaar mee, dat weet ik wel. Maar een hele goede vraag Marc! Geen flauw idee of dat inderdaad betaald is. Onno
Ik heb laatst op tv een docu (discovery?) gezien hoe ze zo'n half open auto maakten van een Audi A8. Geweldig om te zien en 3 maanden werk voor een heel team van mensen.
Ohohoh, als ik dit weer zo zie in combinatie met thuiszitten, denk ik echt van: WANNEER BEGINT DAT SEIZOEN NOU ECHT!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Moest ik ff kwijt.........
ow kut, ik bedoelde deze: http://www.notcot.com/archives/2010/03/aston_martin_factory_-_one_77.php ow haha ik zie het nu goed, ik was beetje dom
Henk, iemand heeft het trucje van je afgekeken. Nog een 360 met antracietkleurige velgen: Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Net onze (verknetterende) Henk aan de lijn gehad. Klaag Klaag over het (warme) weer en dat het niet uit te houden is voor een kaaskop in 30C....... Heeft de Mecano-doos-auto gevonden met 2 egg's ernaast en wist zelfs nog een (illegale foto uit de werkplaats van Pagani) foto op zijn camera te toveren toen deze special aldaar in elkaar werd gezet. De heren van kantoor (=1e etage) werden naar beneden gehaald om dit moois te komen bekijken. Er werd Henk namelijk verzocht GEEN foto's te maken van deze bolide..... Dus Henk wat jij niet mag...... Image Unavailable, Please Login
Oud nieuws misschien, maar had iemand dit al gezien? http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=139416412&postcount=8
Jaja, het is wat he. We hebben het toch niet makkelijk. Je moet nederlanders een beetje leren kennen maar als ze klagen hebben ze het naar hun zin. Dus Henk, ben blij dat je het leuk hebt daar in CT. Ben jaloers, al veel te lang niet in die stad geweest. Onno
Hee, nee, dat is nieuws voor mij! Echt top, ik ben heel blij dat die mogelijkheid beschikbaar is. Ik hoop dat ze het ook bij de andere modellen gaan introduceren (458 bijv). Onno
Hee Fret, hier werkt het internet ook weer. Dus even zo'n kaartje gekocht. Het was gisteren echt dramaweer, de eerste forse regenbuien van het jaar maar vandaag was het echt knallen. Heb mij zeer goed vermaakt, hoe heter hoe beter. Inderdaad, ik kwam die zaak binnen (na de naastgelegen Theehuis en Ducati dealer) en gelijk sprong Kunta Kinte op mij af dat ik geen fotos mocht maken binnen. Wel vanaf buiten. Dus anderhalve meter verder in de deurpost gaan staan en iets ingezoomd Wat een volk. Bij de theehuisdealer kon ik overal in gaan zitten. Ik heb toen maar even laten zien dat ik laatst bij Vagani was en dat ik die legoauto van hen in elkaar heb zien klikken. De chip moest in de pc daar en toen ging het verder in medicijnmannentaal. Wel grote ogen Morgenvroeg ga ik naar de Ferraridealer en ik zag in het centrum een tent met wel 40 klassiekers in de etalage staan. Ook daar maar even kijken. Nu nog even een avondduik. Bij wijze van specialiteit is het zwembad open met allerlei muziek etc. Tot snel
Die tent met 40 klassiekers is deze henk: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat klopt inderdaad, maar het was al 2x donker toen ik er langs reed bij mijn tante vandaan vanuit Diep Rivier. Ga morgen even kijken.
Fret, ik kan hier kiezen tussen de Vic 20, Commodore 64 en een Atari. Het enige wat naar binnen geschoven kan worden is een visitekaartje. Dus even geduld. Maar jij hebt alles al laten zien dus weinig origineels
Ziehier, een kenner. Heb het boek van Hailey nooit gelezen hoor ,alleen de tvserie die rond 1977 werd uitgezonden in NL. Heb in mijn hele leven 3 boeken gelezen en dat wou ik zo houden.
Nee, er zitten pedalen op de grond net als een waterfiets om het dataverkeer te bespoedigen. Trap me kapot, hijg hijg...
Klinkt goed Henk, nog wat leuks op de openbare weg gespot? @ Glans, weer een fototje. Image Unavailable, Please Login