Mooi :)
Zit iedereen klaar voor het nieuwe F1 seizoen. Heb er zin in. Ik hoop dat die duistser met strakke kaken iedereen een poepie laat ruiken.
Die kan ook op mij symphatie rekenen. Veel kanshebber/favorieten en outsiders dit jaar. We gaan er zondag eens lekker voor zitten. Even voor duidelijkheid: natuurlijk blijft de Scuderia mijn favoriet. Dan wel met Filippe graag.
+1, Roel! Nog vele jaren in goede gezondheid en dat er maar weer snel een bolide van Maranellose komaf in je schuur mag staan
Ja, Roel, de winterstop is weer lang genoeg geweest! Ik heb er ook weer zin in. Het wordt een leuk seizoen, dat kan niet anders. Onno
De eerste 3 a 4 wedstrijden vind ik altijd het leukste. Zorgen ook meestal voor de grootste verrassingen. 2009 was wat dat betreft ook een mooi jaar.
Wel even opletten: de uitzending begint om 5 voor 11 's ochtends met een voorbeschouwing van een uur. Gr. Martin
Net onze nieuwe afrika gang(st)er gesproken, gaat zwaar aan de braai vanavond (lees: nu op dit moment en dat bij 30C en een buffel op het rooster.....) Bijna jammer dat hij er geen biertje bij drinkt, zal wel cola light zijn Is vandaag bij F dealert geweest en viel gelijk met de deur in huis door te verklaren dat er een handgeschakelde uitvoering komt van de Cal. De expert aldaar (lees: verkopers die denken alles te weten van hun product) waren hiervan (nog) niet op de hoogte totdat Henk onze site op het scherm toverde met de verklaring erop..... Zijn (inmiddels) zijn beste afrikaanse vrienden en hebben hem met tranen en een mooi kado staan uitzwaaien, wat een land!!!!!! Verder op terras gezeten aan het strand met "de voetjes" omhoog en zwaar aan de (goedkope) cocktails...... Ging daarna nog even een rondje doen richting Kaap de Goede hoop in zijn huur bakkie, met continu in zijn hoofd; Had ik maar mijn F meegenomen.... Image Unavailable, Please Login
Roel, iets voor jou (die witte dan, uiteraard )? Verder wat fotootjes die ik gescand heb van de Ferrari Racing Days op de Hockenheimring in 2000. Kan iemand mij het type van de rode klassieke racer vertellen. Staat me iets bij dat het een 250MM of 340MM was en zeer speciaal (volgens de speaker) Was voor het eerst sinds jaren weer op het circuit te vinden... Schumacher introduceerde de 360 Spider en ik kon de introductietent in sluipen, waar de spider aan de gasten getoond werd... Volgens mij werd ook Tonnie's nieuwe oogappel de 550 Barchetta Pininfarina aan de genodigden getoond. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login