Erg mooi!! Had alleen toch liever de MS in de stoel geborduurd gehad, of ME, maar dat zal nog wel wat jaartjes duren
Ik zou ze eerst maar eens verkopen Tonnie! Dacht ik ook even aan vandaag. Hoeveel effect heeft het succes van het F1 team nu op de verkoop van de F-jes? Is daar wel eens wat over gezegd? De hoofdsteun zoals die hier geborduurd is, is voor elke klant mogelijk. Je kan behoorlijk wat ideeën en creaties op de hoofdsteun loslaten. Dus is het zeker dat dit de auto van Alonso is? Het kan ook een fan zijn...
Ruiken lekker, die pinguin's daar, niet? Ik heb daar zelf ook met dichtgeknepen neus gestaan. Wel mooi strandje. Heb daar nog wat mooie foto's gemaakt. 1-2 vandaag. Forza! Ook ik ben geen fan van Alonso maar ik steun iedereen die voor Ferrari rijdt. En Herr Schumi mag laatste worden van mij want taxi's support ik helemaal al niet en ik was diep teleurgesteld dat 'ie voor een ander team ging rijden na al die jaren. Vettel verdiende te winnen, dat was tamelijk sneu. Maar goed; het zijn mooie puntjes voor 'ons' team. Maak me wel wat zorgen over die motoren...
Afgelopen vrijdag was ik dus even langs de Ferraridealer Viglietti in Cape Town gegaan. Ik liep daar dus in mijn surfoutfit maar werd al na de eerste vakterm die ik er uitgooide serieus genomen. Natuurlijk kenden zij de site en men was verheugd over het nieuwtje wat ik te vertellen had over de manual-gear-box voor de California. De manager werd er zelfs bijgehaald en ik kon ook gelijk naar de werkplaats. Zag er allemaal zeer gelikt uit. Een enorm schril contrast met de zelfgebouwde hutjes van de oorspronkelijke bewoners 5 km verderom in Mitchell's Plain. Gewoon de Scuderia en de 16M naast elkaar in de showroom. Bij het weggaan kreeg ik nog een leuk cadeautje mee, het jaarboek van 2009. Kost toch 100,00. Niets nieuws wat jullie niet kennen, maar een impressie van de dealer hier meer dan 10.000 km verderop... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 Mooi voor Ferrari maar als de volgende race weer zo saai is blijf ik er niet meer voor thuis. Uurtje voor de race naar de BBC kijken is wel geweldig.
Mijn motto is alles wat je verkoopt ben je kwijt, ben liever druk met inkopen en laat het verkopen aan anderen over, die de verkoop beter beheersen. Tuurlijk zal dit sommige motiveren om een F-je te kopen, iedereen wil toch bij zo een familie horen. Verstandige mensen zouden toch dit kopen. Image Unavailable, Please Login
We kennen de kwaliteit van deze auto. Maar ik zou niet met deze kleurencombinatie durven rijden. Ik vind het echt als een tang op een varken slaan. Zelfde als ik nu mijn velgen gifgroen zou laten spuiten bijvoorbeeld. Of ligt dit weer aan mij ?
Die nieuwe GT3RS heeft allemaal behoorlijk lelijke kleur combo's. Enige mooie is de wit met rood combinatie imo. De "grijs" met rode vind ik nog wel gaan, er bestaat ook een blauw met rode.... .
Heb ik ook gedaan Roel. Geweldig hoe die reporter (brundel?) ertussen door liep en iedereen een microfoon onder de neus drukte. Hilarisch om te zien op BBC. Race neem ik voortaan op en ga die dan (na het eigen rondje gummen) later bekijken... Is er dan ooit ergens gezegd dat het "verstandig" is om een Ferrari aan te schaffen? Een hobby/passie koop je of doe je met het "hart" en daar is (meestal) helemaal niets verstandigs aan.... Heb je nog enig "verstand" dan koop je inderdaad zo'n ding maar luister je niet (volledig) naar je "gevoel" en komt die mooiste wens nog steeds niet uit, namelijk het rijden van je eigen Ferrari met je vrienden. Hoe lang nog Cor voordat we aankomen in Italie? (strik vraag) just my 2c
Een paar jaar terug kon iemand nog vanaf de 18e plek naar het podium rijden. Zoals vandaag is 1 plekkie omhoog al een topprestatie. @Marc, thanx!!
In het echt heeft ze een kleur echt wel wat, alleen als ik het geld over had kocht ik deze kleur. Een klassieker. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@pterps Ik heb nog even gekeken in Waterfront (SA) of ik zo'n vintage tas kon scoren voor je. Maar kon mij nog net aan de drempel vastgrijpen Image Unavailable, Please Login