Aangezien er hier allemaal knappe koppen (ahum) zitten Heeft iemand van jullie ervaringen met zelfstudie cursussen à la LOI e.d. ? Zat aanbieders hierin, maar welke geeft me het meeste (en beste) info voor mijn tijd en geld? Thanks..
Geen ervaring mee, maar het lijkt me dat het ook een beetje afhangt van wat je wilt gaan studeren. Kantklossen schijnt bij de LOI erg goed te zijn. Is helaas alleen wel uitsluitend theorie...
Hoe kan het dan dat JIJ niet in Genève zit..? Nog een leuke diashow voor de maandagavond. Geen naakt, maar misschien wel een paar aardige suggesties voor nieuwe liveries! http://www.flickr.com/photos/smuckatelli/sets/72157604389838783/show/ Gr. Martin
Henk jij hield je nog vast aan de drempel, ik niet...(zie tassen onderin). Wel grappig dat je daar ook een foto van hebt. Heb je ook in de chopard winkel ernaast de nieuwe MM horloge gezien? Stond in het midden. Ps Jasje a 250,- laten hangen, het was te mooi weer voor zo'n warme gevoerde jas. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik sta er echt van te kijken hoeveel auto's ze daar hebben staan Henk! Indrukwekkend, waren de prijzen ook indrukwekkend? In deze combinatie staat de RS hier in Zwolle bij van Renselaar Cars. Wel mooi maar toch niet de kleur die ik zou kiezen. Ik heb foto's van een blauwe met rode accenten gezien, helemaal over de top maar wel lekker Esther heeft een dergelijk tas en ook nog een leuke blouse met Gulf logo, ik had het geluk dat ik het spul tegen inkoopsprijs kon inkopen een aantal jaar geleden Fred heeft me hier toen over gebeld, de prijs van deze jas was aan de hoge kant, op het internet vond ik dezelfde jas tegen een gunstigere prijs Van mijn baas ontving ik twee Gulf/Aston martin shirts, ook wel gaaf maar je zal me er niet snel in zien lopen @ Marc: enorm bedankt, je cadeau's krijgen weer een mooie plek op mijn werkkamer @ Fred: ik had wat problemen met de bullit cam, dat is vanavond toch opgelost dus je kan je helemaal uitleven komend weekend
Uhh, ik "krijg' zo'n ding tijdens de MM uitgereikt... Peter, kan je die jasjes nog steeds krijgen? Echt kekke jasjes!!
Ik kan het natuurlijk altijd proberen, hier de site van de leverancier: http://www.grandprix-dakotashop.com/en/men/replica-grand-prix.html
wauw, dat is nog eens service. Ik was enigszins gedesillusioneerd toen ik van de winnaar van de GT2 klasse in Le Mans vernam dat hij geen horloge bij zn bokaal had ontvangen omdat die eer alleen aan de LMP1 winnaars toekomt.
Over een paar weken op de Techno Classica is Essen staan ze zeker, kan je ook voor kinderen kopen , mijn dochter had er ook een toen ze 6 was.
Stuur straks wel even mailtje naar Roy Spencer of hij mij een foto van de auto kan sturen toen deze wit was
Ja, vooral DAAROM is het HET MM horloge! Zijn trouwens mooie en goede horloges! En zeker niet te duur vergeleken met de concurrentie van Rolex, IWC etc. Voor 5K heb je een Chopard MM chronograaf en bij Rolex net een 'normaal' sportklokje. Die GTO-livery v/d 599 met strepen en cirkels vind ik zelf een beetje over the top. Ik ben gek op retro, maar dit misstaat op zo'n moderne superauto vind ik. Het zal vast cool staan IRL, maar iets te hoog kraaltjes en glimmers-gehalte. Staat veeel beter op de (echte retro) v/d Brink GTO.
Harry niet vloeken in de kerk, Chopard en Cartier zijn juwelenmerken die alleen zorgen voor design, de andere merken zijn echte uurwerken. Niets over Chopard, heb zelf de uitvoering van het eerste jaar MM in het goud jaren gedragen, en heb de staalgouden en stalen uitvoerng nog nieuw in de doos liggen, vergeleken met nu zijn die uitvoeringen wel erg klein.
I know , heb jarenlang genoten van mjn Chopard MM, maar heb hem 2 jaar terug toch 'ingeruild' voor mijn 116710LN GMT. Maar ik vind die Chopard MM's gewoon nog steeds erg gaaf! Hier gezellig naast elkaar nog, nu draag ik fulltime de meest rechtse : http://www.gummen.org/tmp/klokjes62.jpg