Goh, bekend setje? "A 250 GTO recently sold for 26mm. Another one recently sold for about 22mm and came with a passel of other cars including an alloy 275 gtb that ran at Daytona, an Enzo and a F 50, etc., etc." (quote Napolis)
Is dus helemaal niks, zo'n kenteken voorop Dan maar liever niks en de plaat in de kofferruimte leggen voor bij controles...... Maar wel een leuke spot en post natuurlijk
Echt gaaf! Wit is heel erg vet bij deze auto's.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vond vandaag dit mailtje in mijn Inbox.......laat deze keer ff voorbij gaan Iemand anders interesse???? Kunnen we er geen poolertje van maken, zoals bij time-sharing van appartementen? Image Unavailable, Please Login
Mmm, Je klinkt niet blij......blauw dan? Dan maakt het verder niet uit? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die blauwe is van RTB, mede Fchatter. De FXX die laatst in de Galleria staat in zelfde kleursteling is ook van hem.
Oh maar dat ben ik wel hoor. Ik heb denk ik een beetje moeite om mijn getypte letters een klank mee te geven maar blauw is ook meer dan prima. TDF blu of NART blu. Moet je even aan Franc vragen
Tijdens de fabriekstour werd mij uitgelegd dat FXX-en en F1 auto' s niet doorverkocht mochten worden maar weer aan Ferrari moeten worden aangeboden. Dus dit rijm ik niet helemaal....of ziet Ferrari zelf ook wel in dat niet elke FXX goed door te verkopen is? Voor een Michael Schumacher F1 auto is op dit moment een wachtlijst van 4 personen die bereid zijn 2,5 miljoen neer te leggen....
En dan te bedenken dat een FXX een volmaakt nutteloze auto is voorzover het bijbehorende programma is beeindigd....
Dat was wat ik me ook afvroeg. In hoeverre is die auto nog interessant als ie niet meer in het "hoofdprogramma" voorkomt? Dus is het wel een investering?
Marc, ik weet niet of dit een voorzetje is voor een poll, maar mijn stem gaat zeker uit naar wit. Ben er alleen niet uit of de blauwe streep mooier is dan het zwart/grijze dak bij de 599GTO.
Gezien op http://www.autogespot.com/nl/item/7147/fotoverslag-start-rally-de-paris.html Leuke link, maar hoe krijg je een fantastische wagen zo vern**kt?? Of mis ik misschien wat en is dit gewoon mooi.......?? Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login