Kansloos idd. Er zijn helaas veel teveel mensen met meer geld dan smaak en dan krijg je zulke dingen...
In de advertentie wordt gesproken over 'in conjunction with', dus ik neem aan dat Ferrari er van af weet...
Voor zover ik begrepen heb heeft onze vriend 'gepast' voor wat betreft de 599XX. Zijn FXX staat inderdaad te koop. Zie ook dit draadje: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=156746 Gr. Martin
Nauwelijks denk ik. De auto heeft niet eens enige racehistorie. Alleen maar leuk voor mensen die vrij eenvoudig toegang tot een fatsoenlijk circuit hebben.
Dat is wat! Je koopt een wagen van een paar ton en koopt vervolgens trendy prul bij Ikea....met je eerst rit Ik had toch een wat leukere (lees: veiligere ivm kans portier schade) bestemming uitgekozen voor de eerste rit.
Misschien is-t-ie wel van de IKEA-bedrijfsleider...... Maar zelfs dan geef ik je gelijk Fred, zou ik 'm ook ergens anders neerzetten....... Ciao, E. PS: en de volgende is no. 1000....toch wel een beetje spannend. Net zoals de kilometerteller die naar de 10.000 of 100.000 gaat springen Lijkt meteen zoveel meer.....
Ach, Nick Mason bracht ook zijn kids naar school in zijn 250 GTO, dat is toch juist gaaf!!? Het blijven wel gewoon auto's natuurlijk, zeker de moderne Ferrari's. Worden gewoon 10.000 van gemaakt en als hij stuk is, wordt hij gerepareerd. Dus mee naar de Ikea kan best, alleen wel even goed opletten waar je hem parkeert denk ik. iig niet vlak naast een Renault Espace met van die stickertjes op de zijruiten. Maar ook met mijn dagelijkse auto let ik daar op.
Tsja..... maar er zijn ook liefhebbers die er vaak mee naar werk rijden Een 'beetje' mooi??? Voor mij is die nieuwe 1000x zo mooi. Maar goed, ik ben ook meer van de modernere auto's.
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik ben me van geen kwaad bewust. Zegt hij dit soort woorden dan? Ik heb die achtelijk shows nooit langer dan 30 seconden kunnen aankijken..
Tja, ik vind de DB9 echt hele mooie elegante lijnen hebben en alles wat daarna kwam (zoals de DBS) is alleen maar extra bespoilerd en behangen met luchtgaten en roostertjes wat de mooie lijnen niet ten goede kwam. But that's just me
Leuk dagje gehad met Onno en z'n projecten. Niet verkeerd!!! Fred, Cor en Jef, jullie auto's staan er mooi bij! Cor zit weer bijna helemaal inelkaar (staat in ieder geval compleet met motor weer op de grond), terwijl de auto's van Jef en Fred hand in hand gaan daar. Exact even ver gevorderd: 4x nokkenas eruit en een bups slangen los. Fotootjes op Onno's camera... Onno, bedankt voor een leuk dagje langs de velden!!! En over velden gesproken: Tonnie, zoals jij als Gangsta'-Sjonnie verkleed achter het stuur kruipt verbaast het me niks dat je klappen krijgt!!