Gefeli man.........helemaal goei en geniet ervan volgende week.
Dank voor de felicitaties Meteen en afspraak gemaakt voor mijn bon 2 uur Ferrari rijden die ik het gewonnen bij "ik wed dat ik het kan" Zaterdag 1 mei om 14.00 bij van de valk ik Eindhoven (1uur) Zaterdag 30 mei om 14.00 bij van de valk in Endhoven (1uur)
Gefeliciteerd!! 'Vroeger' (jeetje, word ik oud?) kon je gewoon direct je rijbewijs ophalen man. Jij moet gewoon nog een week wachten! Maar veel plezier en rustig aan in het begin.
Niet naar de bekende weg vragen... Fantastisch Gairo, zonder rijbewijs is het leven allemaal wat fletser. Gefeliciteerd! Onno
Laatste nieuws uit Italie: De mannen staan momenteel met panne langs de weg, hulptroepen zijn onderweg. Er is iets kapot bij de as/differentieel. De mannen hebben goede hoop. Marc laat verder weten dat de aanpassingen goed bevallen, hij heeft momenteel veel meer ruimte voor zijn ledematen. Ik heb wat foto's ontvangen en ik kan mededelen dat Brum er prachtig bij staat (tenminste stond, vanmorgen dan).
Oh, ik had alleen een berichtje van Marc: "Ik wil het niet weten" zal wel iets te maken hebben gehad met mijn eerdere berichtje: "Veel plezier met Brum, dan hebben wij vanavond plezier met jullie vrouwen"...
Moet je mogelijk wel de grote Plas over, Onno. Toen ik op Fiorano een F-man sprak in 2006 vertelde die dat er over gesproken werd om 70 jaar in de VS te gaan doen ivm grote markt. Nu is alles toch een beetje aan het veranderen, dus zomaar kans dat het China zal worden. Afwachten maar, zoals Martin al zei: nog maar 7 jaartjes.....we shall sea Ciao, E.
Ja, mensen, er is nieuws, net bevestiging gekregen. Ik zal het eerst even in persona melden zodirect in Amersfoort en dan gooi ik het morgen wel op de draad. De 330GTC blijft thuis, ze was wel al warm gedraaid maar de buienradar laat teveel rotzooi zien die vanavond op onze route komt. Onno
Wij gaan zo de kids even wegbrengen en dan komen we die kant op. Onno, alvast gefeliciteerd... erg benieuwd!!! Bob
Ben weer thuis. Was met Wim (en zijn Maranello) en mijn Modena naar de gezamelijke verjaardag van Hans en Michiel in A'foort. Lekker nat op de terugweg, de ASR maakte overuren zag ik. Rustig gereden. Onno heeft mooi nieuws. Vooral de manier waarop Hij zal het wel vertellen in een van zijn speciale threads. Ik vind dat hij een goede deal heeft gemaakt.
Was weer gezellig vanavond, bij ons heeft het ASR geen moment ingegrepen Michiel, Dagmar en Hans bedankt voor de gastvrijheid! En die Onno heeft inderdaad prachtig nieuws
Michiel & Hans en uiteraard gastvrouw Dagmar, bedankt voor de gezellige avond. Leuk om allen weer even gezien en gesproken te hebben. Onno, goed verhaal Buitenkansje!!!
Dagmar, Michiel en Hans, Bedankt voor de gezellige avond waarbij Ria weer wat meer gezichten bij de namen kan plaatsen. Dombo heeft ook met 4 "berijders" zich goede gedragen. Dombo blijft ook dan echt serieus snel. Thnx voor alles dus. Image Unavailable, Please Login