Dirk man wat een steen goed idee, zo'n tent is daar nog helemaal niet en een vaste klanten club (ferrari) heb je al voor elke Zondag..... Wanneer was het openings-feestje ook al weer? Komen we met een paar men de cloa-light voorraad plunderen Ennhu small advise of a friend: stay off the liquor
Super om te horen dat het goed met je gaat. Uitnodiging voor openingsfeest zien we wel tegenmoet Leer die ww'ers snel dat kunstje aan zodat je begin mei met een gerust hart met ons mee kan naar Italië. Greetz, Roel
Tsja.... Dirkje is weer vrijgezel he, en je weet wat Bennie Nijman daar ooit over gezongen heeft... Een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle sterren heeft gezien. Veel plezier Dirk (heeej, het is het Marbella draadje, daar mag dit toch wel, Henk??)
Ach Dirk, we zijn het onderhand gewend, hoeveel koppels zijn het inmiddels zo het afgelopen jaar, ik ben de tel kwijt Jammer dat wij je wachtwoord moesten wijzigen. Het is een vreemde wereld.
Zolang er geen redenen bestaan om een verband te leggen met de liefde voor een bepaald automerk, moeten we ook vooral niet gaan tellen...
En een paar vrijwilligers om wat omzetsnelheid in je drankenkast te creëren kun je hier ook wel vinden: 1: Bart
Ik begreep deze week van Dirk dat ze open zijn. Er moeten wel nog wat puntjes op de i gezet worden, maar ze zijn in ieder geval wel al open.
Ben jij er geweest? Wij zitten hier plannen te smeden om die tent te gaan kraken (lees: overnemen en nooit meer weggaan). We hebben alleen wat achtergrond info (lees: spionage foto's) nodig om een (overval) plan op te stellen. Als info hebt: Graag! (lees: Kom op met die foto's)
Ik ben er helaas nog niet geweest, daarvoor moet ik wachten tot Augustus. Had deze week even telefonisch contact gehad met Dirk, vandaar dat ik dit weet. Dus helaas geen spionage foto's voor jullie overval.....
Reken maar dat we die overval aan het plannen zijn. Heb de opperbevel hebber hierover al gesproken en we gaan de manschappen groeperen voor een (verrassings) aanval op Porto Banus. We hebben hiervoor een uitval basis nodig en (lokaal) transport... wordt vervolgt
Jaja vrienden... de keet is open... Het had wel effe wat voeten in de aarde, want in Spanje is alles "morgen"... maar ze zeggen d'r niet bij welk jaar. Ik loop al een week of zeven op de tippen van me tenen en de laatste loodjes waren de zwaarste, zeker als niet gewend bent om te werken... LOL Pasen was druk en chaos, maar de rust is weder gekeerd.. na dit weekend zal ik echt wel wat meer tijd hebben om mij te concentreren op wheels and.....
Even het draadje "misbruiken" voor wat IJslands-vulkaan-as-drama.... Allereerst gingen we die kant op voor werk, nou ja werk... Het was in 2 dagen geklaard en werd het dus wachten op de vlucht naar huis, die niet door ging... Maar eerst het begin toen er nog geen vuiltje aan de lucht was. Het bootje, het feestje bij zons ondergang om de voltooiing te vieren en de verkoeling zoeken na "harde arbeid" Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dan het eiland of beter eilanden... Ja Michiel we hebben je raad opgevolgd en naar St Barths gevlogen. wat een landing! Je scheert rakelings over de bad-gasten over het strand en blaast alle handdoeken de oceaan in. Ik heb zelf nog aan het hek gestaan met de start van "een grote jongen" en durfde niet los te laten want je blaast letterlijk omver waar ook waarschuwings borden voor staan, niet voor niets.... Enfin het eiland en de vlucht. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuk bootje Fred! Wel lekker hè paar dagen extra in de West? Heb je nog foto's van Maho Beach? Sorry je was me voor....
Zoals gezegd, verkoeling, zeer belangrijk. Koud biertje in de zee? cocktail on the rocks? allemaal heerlijk koel en onder een stomend zonnetje... "Kut hier allemaal, zat liever op mijn werk", nou dit viel allemaal "onder het werk", toch? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er moest ook aan de kermende lintworm worden gedacht, welnu die kermt niet meer want de King-krab was groot genoeg.... Hij is gevloerd (duurde wel een uur) maar bewijs is er; Henkie style. @ Marc, Was hij wel in goede conditie? heb voor de zekerheid zijn "kiezen" vast gelegd, is het wat? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tja wat doe je? Als je moet wachten totdat dat as naar beneden is gedwarreld? strand hangen, snorkelen, creditcard (mis)bruiken (biertje a 5$) en wat aan je kleurtje "werken".... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login