308rob reed net in hoek van holland bij de passagiersterminal. Was net te laat met foto maken!
13 mille, gisteren uitgerekend. 37K voor een V8 vantage op NL kenteken vond ik toch wel een aardig idee eigenlijk, nietwaar? Ik bedoel, je kan met lulliger voor de dag komen....
Hans, ik kom op 40, maar goed. Er staan er diverse te koop, maar niet voor 24. Meer tegen de 30/32. Dan kom ik al rond de 50 incl. Die goedkoopsten hebben allemaal dezelfde foto, dan weet ik het al. Niettemin, geen dure auto bij import en wel erg mooi.
Nog meer mensen de F uitgelaten vandaag? Moest even snel naar Almere en dacht: 'waarom niet?' Was weer heerlijk om die spinnende 8-pitter achter me te horen. Kan weer lekker slapen vanavond........ Ciao, E.
M'n spannende 7-pitter staat nu met carburateurs voor 6 cylinders te wachten tot ik de laatste hier een beetje opgekalefaterd heb. Klotezooi...
Yep, was vrij vandaag dus even lekker van het mooie weer geprofiteerd (altijd met het rechterraampje open om de carburateurs extra goed te horen
Ik kwam vanmorgen bij Vianen nog een donkerblauwe of zwarte 550 tegen en vanmiddag bij Rotterdam nog een rode 328. Dus er waren meer mensen die van het mooie weer hebben genoten
Uiteraard...... even naar Belgie gereden en de P-zero's er weer terug op gezet. Onderweg een paar tunneltjes gepakt. Goed dagje! Kwam nog een grigio 550 tegen in Wassenaar.
Volgens mij valt het nog wel mee met de crisis in NL, gespot in afgelopen 6 dagen. Ik heb overigens nog veel meer RR en Bentleys gezien.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat jij nog niet op een voorganger geklapt bent tijdens dat "links over de vangrail spotten" mag wel een wonder heten...