Voorlopig even niet. die Webers bepalen toch wel heel erg het karakter van de auto. Die moesten we maar zo houden. Nu kijken wat er nog te redden valt aan deze carb. We zullen zien. Helaas zijn ze niet meer te koop.
RR van meneer Hessing zelf.............3 januari gespot op Zandvoort door Joost Image Unavailable, Please Login
Helaas. Dit zijn idd de DCNFs die nog gewoon te koop zijn. Maar progressiegaatjes zijn anders en daardoor gedraagt hij zich bij lage toeren anders. Niet goed als je nog drie originele carbs erop hebt staan. Het moet echt een -37 zijn vrees ik. Maar toch bedankt!
Dank je Marc. Vraag daar gesteld. En bij T.Rutlands (F part house in de US) en bij Eurospares (dito in de UK). Die laatste twee willen nog wel eens een oude F slopen en dan in onderdelen verkopen. Ik weet van allebei dat ze nog wel eens een dinootje geript hebben. We'll see...
Het ziet er naar uit dat zondag de beste dag wordt voor een ritje dit weekend. Dan eens kijken of we weer eens wat benzine kunnen verstoken?? (moet ik wel effies die carburateur terugschroeven voor die tijd... zucht)
Ik ben er klaar voor Hans. Gewoon op tijd en dan een leuke rit met de welbekende uitsmijter om de lintworm weer eens flink te laten kermen van genot!
Teletekst geeft beter weer voor aanstaande zaterdag op dit moment, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Hi Guys [and Ladies] al even een tijdje niets laten weten. had wat andere probleempjes met het gestel. inmiddels zit mijn opvoersetje er in [zie bewijs materiaal, wat er om heen zit is mijn bekoorlijk en goddelijk lijf]. heb mijn eerste testschokje in het hospitaal al gehad [onder een roes] en nu gaan mijn 2 maanden NIET RIJDEN in, zelfs niet op een fiets. en als ik dan geen schok heb gehad mag ik een nieuw rijbewijs aanvragen hetgeen ook weer enkele weken mag gaan duren. heb nog geen idee hoe ik daar doorheen kom. zal waarschijnlijk wel een abbonnement met een psycholoog worden. de autosleutels zijn al verstopt. ik heb van velen een 'good luck' gekregen waarvoor hartelijk dank. het deed me zeker goed [wat kan je daar emo van worden]. inmiddels heb ik remote controlled Enzo gekregen. kan ik dus lekker op de vloer met mijn kleindochter mee gaan spelen. tot binnenkort padre familias Image Unavailable, Please Login
Het lijkt net een wekker Wim! Dan ben je weer bij de tijd Succes de komende tijd, laat maar weten als er wat rubber van de achterbandjes af moet... Gr. Martin
Nooit geweten dat je zo'n prachtige bot structuur had Wim, wees er zuinig op! Succes, even twee maanden door bijten en daarna weer lekker wat km's inhalen!
Kan je daar mee bloetooten Wim, succes met aansterken de komende tijd! Zorg wel dat die 550 een keer aan het rijden toekomt, stilstaan is nie goe.... En kan die Enzo een beetje de hoek om ??
Sterkte Wim!! Even 3 maanden ofzo doorbijten en dan extra genieten van je Maranello EN de mooie dingen van het leven!
Dat ziet er heftig uit. Sterkte met de genezing en het afkicken dan maar!! Ik heb ook eens een auto gefotografeerd met mijn 0,000000000000001 millipixel mobieltje hier in Arnhem Niet fotogeniek vind ik maar in real-life blijf ik het een sierlijke auto vinden. Niet F's allermooiste ooit maar zeker tijdloos. En feit dat ik er een keer wat rondjes mee over de RDW baan heb mogen janken geeft hem ook wel een speciaal plekje. Kort daarna kwam er een F430 met Tubi's voorbij, die rijdt hier wel vaker. Topdagje! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wim, ik ben heel blij dat de operatie goed gegaan is, en ik wens je snel herstel! En veel plezier met je kleindochter natuurlijk! Onno