@Henk : Ik zit ook even te zoeken, maar waar vind jij die V8 Vantages voor 30K?? Ik zie ze voornamelijk voor 50/60K staan namelijk. Bv op Mobile. Incl BPM zit je dan ook iets dichter in de buurt van de NL-prijzen. Dit is de allergoedkoopste op mobile op dit moment (49K) : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=128631948&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1700&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1 Als jij en Hans het ook over de klassieke Aston Martin V8 hebben, dan is het een ander verhaal uiteraard. Die heb je vanaf circa 30K idd.
Ik heb gisteren contact gehad met Forza in Oss De koppeling was binnengekomen en ze zouden deze nog deze week monteren. Ik verwacht morgen een telefoontje dat ik de Mondial zaterdag kan halen!!!! Dus het kan nog gezellig worden!!
Vanmiddag kwam ik bij Utrecht een rode 360 spider tegen met een blonde dame aan het stuur en bij Amersfoort een donkerblauwe California.
Ik hoop dat ze opschieten met die van jou. Kan die daarna verder met die van mij. Vanmorgen op de trailer gezet en nu even afwachten wat de schade is en hoe snel die kan worden gerepareerd.
@Padre Wim; gelukkig heb je je APK ook weer achter de rug jongen. Nu effe goed aflaten stellen die boel en je gaat weer als de brandweer. Sterkte met herstel.
Dan ben ik bang dat ik geen best nieuws voor je heb. Ik was er vanmiddag even, omdat ik een storingsmelding had bij m'n 575. Bleek gelukkig niets serieus te zijn. Is weer gereset. Maar vanmiddag hebben ze toch nog een probleempje ontdekt bij je Mondial. Bij het warmlopen lekte ie olie bij een of andere slang. Een nieuwe is inmiddels in bestelling, maar was onduidelijk wanneer die geleverd kon worden. Was ook een redelijk duur slangetje... Bel ze zelf maar even. Die van Jeffrey was klaar, maar moest nog gewassen worden. Ze waren nog bezig met die van Fred.
Schade..? Nee toch? Valt altijd wat te zien als je er langs gaat, maar misschien handig van tevoren even contact te leggen zodat je/jullie ook nog even een kijkje in de fabriek kunnen nemen... Gr. Martin
Ik sta er niet van te kijken, die Cor rijdt altijd als een gestoorde! http://www.youtube.com/watch?v=ykGXp4c5lI8&feature=related
Was vorige week naar Hotel Breukelen voor de begunstigersmeeting. Kort voor de afslag hoorde ik opeens een vreemd geluid en leek ik wat PK's te missen. De spreker heeft zich nadien over de auto gebogen en kwam tot de conclusie dat er waarschijnlijk een uitlaatspruitstuk gescheurd is. Verder rijden leek hem niet verstandig. Ben ik 's nachts met een bergingswagen thuisgebracht. En nu mag Alex hem weer maken. Moeten al die anderen natuurlijk wel klaar zijn.
Dan is hij vanmiddag in ieder geval veilig aangekomen. Net als Cor hopen wij beiden weer snel te kunnen rijden. Maar ja, de mannen van Forza hebben het wel druk en gaan gelukkig geen ijzer met handen breken.
Voordeel is wel: NIET KAPOT TE KRIJGEN... @Wim, Goed je weer te "horen" en dat je humor er niet onder geleden heeft. Nu maar aansterken en aan de leuke dingen blijven denken die in het vooruit zicht liggen zoals: met de guys op stap en dan rustig met de 12 cil erachteraan tuffen, we komen toch altijd tegelijk aan... Zie hier Assen waarbij jij Wilma de eerste rit in een 12 cil gaf, iets waarop ik nog steeds moet wachten en blijf hopen, komende zomer misschien? Iets om naar uit te kijken, toch? Image Unavailable, Please Login