Bram! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Gulle Tonnie was verder erg druk bezig geweest met het opladen van je "kadootje" Proost! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Was vandaag idd met Tonie mee op pad. Deze Miura was ook leuk. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het had uit mijn mond kunnen komen!! Sterker nog, ik heb me er niet van kunnen weerhouden om er 1 te kopen... Gatver....zelfs de mooiste auto's kunnen lelijk worden.. Was ie niet voor Roel?
Marc, van harte kerel! Geweldig om te horen dat je er helemaal voor gaat, super! Kan niet wachten om 'm te zien..... Ciao, E.
Zegt ie even tussen neus en lippen door De best denkbare aanvulling op jouw toch al zeer bijzondere stal van het beste wat het Ferrari van vandaag de dag heeft te bieden!
Ik zag de bui al hangen Marc Ik ben nu eenmaal meer van de motoren achterin maar je hebt een ongelofelijke auto gekocht. Wat zijn de officiele specs? 700pk dacht ik ? Zoals Marnix zegt, het allerbeste wat men kan bieden bij Ferrari. Van harte gefeliciteerd met deze spectaculaire aankoop !
Volgens mij mag de motor in een 599 strikt genomen ook een middenmotor worden genoemd. Zo ver naar achter ligt ie
Laat ik het dan zo zeggen dat ik iets minder val voor de GT looks. Maar wat ik bijzonder mooi vind heeft de heer Socciebon al staan (Challenge Stradale en F430 Scuderia 16M) dus ik kam de beste man zeker niet af
Spannend hier. Ik ben heel hard op zoek naar een 40DCNF37 carburateur. Iemand op het 308 forum heeft deze over.... Dat wordt dus nog spannend. Is ie het of issie het niet??? Image Unavailable, Please Login
Wat ben je mild Henk!! Daarom reken ik het je nu ook niet aan dat je "F430" voor Scuderia Spider 16M zet... Klopt, ze hebben uiteindelijk de achterbank er uit moeten halen en daar de voorstoelen voor in de plaats gemonteerd.. Wat denk de verkoper zelf eigenlijk? Kan het een überhaupt een 4S zijn?