Top! Ik ben heel benieuwd hoe ie het doet straks! Zijn niet officieel vrijgegeven, maar je zit wel heel erg in de buurt.. Allocatie is november en dat betekent dat je eigenlijk niet weet wanneer ie in Nederland is...maar je weet dat ik ook een eventuele aflevering op fabriek overweeg. Moet erg leuk zijn, heb ik begrepen. Bezwaar is dat het dan takke weer kan zijn in Europa.. Top! Ik ben heel benieuwd hoe ie het doet straks! hahaha, carbondingesen....Over carbon gesproken. Had je de lijst met opties al eens goed bekeken? Er is daar de optie "dashboard side covers"......ik kon me daar niet zo veel bij voorstellen. Maar nu wel......Als het portier helemaal openstaat dan zie je de zijkant van het dashboard..........yep......die kan je in carbon uitvoeren.........ik zeg........onmisbaar O, ja, kost incl BTW en BPM ongeveer 2000 euro... @iedereen: bedankt voor de felicitaties!
@ Roger, Er viel hier net een grote enveloppe op de mat met "GAdF" erop... De nieuwe Gli Amici! Ziet er erg strak uit! Mijn complimenten! Heeft denk ik veel werk gekost, maar het resultaat is erg mooi. Top! Ik lees trouwens iedere dag even bij op deze prachtige site, maar post bijna nooit. Wel leuk dat ik in de GAdF wel veel bekende gezichten zie van hier... Gr, niek
Gemballa is gelukkig nog vermist.. Dus die kan er niks voor verzinnen.. Misschien dat ze bij Novitec een kitje hebben liggen
+2 Erg mooi. Mooie cover ook Vu. De naam 'GAdF' klinkt me een beetje als 'gatver' maar goed, dat ben ik weer met mijn vieze gedachten...
Deze mooie 599 stond bij Mercedes Den Haag (waar de SLS staat ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wow Roger! Wat een blad is het geworden! De exclusiviteit is echt wel met meerdere trappen omhoog gegaan. Erg leuke en mooie reportages. Chapeau!
Ben altijd te laat geloof ik maar bij deze alsnog : Bram, Hans en Marc van harte gefeliciteerd! Helemaal geweldig!
Ik hoorde van verschillende bronnen dat eigenaar van de .nu website Ramon (ex- F50) een Koenigsegg heeft gekocht. Deze auto komt uit Dubai en wordt eerdaags verwacht. Goed, komt niet uit het beloofde land (Italia) maar toch zeker wel heel bijzonder. En.. eh... heel snel
Omdat mijn vrouw pas vanavond laat thuis komt, ben ik zelf maar naar de brievenbus gelopen. Inderdaad zeg, mooi blad geworden! Hier is Roger verantwoordelijk voor? Mijn complimenten! Staat ook een leuk artikel van Onno en Joop in!! Zijn er nog kaartjes beschikbaar?
Soooowww Roger, je hebt er een heul errug mooi club blad van gemaakt zeg. Volgens mij ook voor de eerste keer dat er iets over een Lambo geschreven wordt, lol. Ga zo door...........ik gaat m nu ff in 1 ruk uitlezen. Grtz J
Wacht effies Henk? Een Pagani schrijf je consequent met een V vooraanl en noem je een meccanodoos, en een Koeieneieooeoeoenieoeningseitje is dat niet?? Uit Zweden komt verder toch Volvo (sorry, is Ford), Saab (sorry, is Spyker), Ikea en Abba? Hmmm... goed gezelschap....
Hans, het is ieders smaak. Ik zou ook een andere keuze gemaakt hebben. Jij hebt ook liever je GT4 als een GTS en ga zo maar door...
Bedankt voor de leuke reacties t.a.v. de nieuwe Gli; het was/is een hele klus, maar dan heb je ook wat ! Ik verwacht ook in de toekomst nog wel wat FChatters ten tonele te toveren. Iedereen die aan bod is gekomen in dit eerste nummer heeft zijn mond gehouden, en dat maakt de verrassing natuurlijk des te groter op het moment van verschijnen. Het wordt dan toch een beetje 'Wie is de mol ?' !
Hij ziet er echt goed uit, Roger. Ik ga er vanavond ff voor zitten. Het betekent overigens wel dat ik er een boekenkast bij moet nemen. Gelukkig is het geen weekblad Ik kijk nu al uit naar het zomernummer...