Deze kleurencombi vind ik ietwat onfortuinlijk, maar two tone kan de Cali best hebben denk ik. En zon 458 in Rosso Monza ziet er best lekker uit. Wat een schitterende auto is het toch. Ik vraag me af of de Spider net zo mooi gaat zijn.
Ja, gewoon rood is erg gaaf, maar wit is toch het leukst denk ik. Maar ik heb nog geen enkele 458 gezien in het echt. Maar ben binnenkort in Enschede, dus zal daar eens kijken dan. Mat-zwart etc is zooo 2008 en MTV Cribs, dat dat echt niet meer kan, vind ik.
Lekker hoor Bart....de vrouwen niet vergeten op de fotos te zetten he? Zie trouwens veel auto's zonder kenteken voor...mag dat daar gewoon? (niet dat we dat hier ook niet doen ) greetz Frans
Enzo-weetje over het uitlaatgeluid: "That is because on start up the system doesn't have enough stored vacuum to shunt exhaust to mufflers. Once vacuum builds up sound diminishes." Viel me vrij recent nog op toen ik een Enzo hoorde starten: het uitlaatgeluid neemt, zo'n 20 seconden na het starten, wat af. Een heel goed excuus om die 12-cilinder eens op te zwepen Gr. Martin
Gave foto's Bart! Aardige car show daar he? Zo vond ik me vorig jaar voor een stoplicht in de buurt van Rodeo Drive in m'n BMW Z8 met links van me een Engels theehuis cabrio (compleet met drop-dead-gorgeous dame erin) en rechts van me een .... ****, nou ben ik even kwijt hoe dat ding ookalweer heette. Leek nog het meest op een begin jaren 70 Le Mans racer, maar dan street legal. Man, als ik dit zo zie heb ik wel weer zin om daarheen te gaan. Eens kijken of er niet nog een of ander congresje is waar ik per se naar toe moet.... En daar bij Hooters (ja, Marc, dat betekent dus idd "Ti*ten") was je natuurlijk op zoek naar wax uitwrijf dames, die met hun hooters de wax... nou ja, je begrijpt het idee...
@Bart BCC Prachtige platen jongen. Ik vind die auto's langs de straat in zo'n omgeving 10x zo mooi als blinkend in de showroom. Hoop dat je er nog meer hebt voor ons. Bytheway, maakte gisteren mijn pmbox een keer leeg en kwam een aantal berichten van je tegen. Niet gezien. Maar ik krijg 25pm's per dag en dan heb je wel eens even geen zin. Komt voor elkaar.
nog effe terugkomend op de vorige race en marc zn 599GTO gaat hier allemaal zo snel. @Marc gefeliciteerd, zo word je nog eens een echte verzamelaar wel een beetje geluk gehad voor ferrari door de actie van webber waardoor hij direct zichzelf en hamilton uitschakelde anders had ferrari wellicht 2 plekjes naar achter gezeten. Erg goed gereden van Kubica en Button natuurlijk. Toch wel knap van Bridgestone en buttom die zijn banden goed houd. 50 rondjes op een zachte band. Kreeg trouwens te horen dat Bridgestone een zachte band voor 18 t/m 20 inch heeft ontwikkeld misschien leuk voor de mensen hier die niet al te veel rijden.
Roger, mijn complimenten voor de nieuwe Gli. Het ziet er professioneel uit en de artikelen zijn divers. @fred/ Jeffrey : Op Texel heb ik de oude GLi's nog even bekeken en daar stonden jullie ook nog in !!! Het ging om Wings & Wheels 2009 : Ik heb ff 3 fotootjes gemaakt..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou Cor, dat is twee keer mis want ik bezit geen enkel roze shirt (of is de foto wat verschoten?) Daarbij komt dat ik (bijna) nooit mijn zonnebril zo draag. Het komt wel voor, maar zelden aangezien ik een clic zonnebril draag als ik met de F op stap ga... @ Jeff, Klaar voor 2010 lukt niet meer, we zitten al eind maart 2010, voor 2011 nog wel als het meezit ten minste
Vandaag op Zandvoort Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Werk je wel eens? Neem toch een voorbeeld aan de instelling van omd78 Maar waar is waar.....een fraaie spot! Ciao, E. BTW: je mag die M3 wel eens goed afstellen. Rookt behoorlijk op je avatar
Vijverberg troffee (Vrij rijden) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou dan hebben jullie goede dubbelgangers Nog niets van Alex vernomen..... dus nog even afwachten. Alles is afhankelijk of dat slangetje binnenkomt......