Ik reed naast hem tijdens wegwerkzaamheden, in het rood met zwarte velgen en de welbekende Alpina striping over de gehele auto een uiterst opvallende verschijning. Na de werkzaamheden werd het al heel snel een heel klein stipje
Hi guys, 16M Scuderia op NL kenteken te koop: http://www.autoblog.nl/archive/2010/03/29/scuderia-voor-een-prikkie-grijp-je-kans#post-34854
Wellicht is het voor een aantal onder ons nuttig nog eens de functie van de "laatst gelezen post" aan te kaarten. Met enige regelmaat zie je hier binnen twee pagina's met alle goede bedoelingen een linkje drie keer voorbijkomen. >>Functie moderator aan<< Op het hoofdmenu is via de dikgedrukte letters te zien of er nieuwe posts zijn geplaatst in de betreffende draad. Voor deze onderwerpen is een klein vierkantje zichtbaar met een pijltje wat naar beneden wijst. Als je op dit vierkantje klikt wordt je automatisch naar de laatstgeplaatste post tijdens jouw bezoek aan de desbetreffende draad van de vorige keer doorgelinkt. Dit vierkantje is dus niet zichtbaar als er geen nieuwe post zijn geplaatst. Erg handige functie! >>Functie moderator uit<<
Of bij het subscriben of reply-en op een draadje aangeven dat je een 'instant message' wenst te ontvangen i.p.v. bijvoorbeeld een 'weekly update'. Techniek staat voor niets! Gr. Martin
Misschien kun je Marc hulp-moderator maken Deze functie was overigens ook helemaal nieuw voor mij... best wel handig. Vandaar dat jij overal opduikt, Marc Anders is het toch erg lastig om het allemaal bij te houden. PS. Welke kleur wordt het nou? Aangezien ik nog geen polletje gezien heb, ben je er al uit... Wit met blauwe striping?
Sorry Henk.. Kan nog komen Bob, dat polletje......heb nog zeeën van tijd om over na te denken, en jij om mee te denken. Kans is wel groot dat er een streep op komt....dus dat polletje gaat niet op owwww, je bedoelt dat ie geel wordt? Of snap ik het niet?
Heb ik weer. Bij mij werkt dat niet. Ik kan klikken wat ik wil op dat pijltje, maar er gebeurt niets. Waarom is dat vierkantje soms blauw en soms geel?
Muis stuk? Ik heb het vierkantje nooit een andere kleur zien aannemen tenzij je de kleur van de layout heb verandert. Als je met de muis op het vierkantje gaat staan, komt er dan wel een klein kadertje tevoorschijn?