die vierkantjes zijn envelopjes die staan voor posts :P
Aha, het lek is boven. Jij hebt het over een envelopje, die inderdaad geel of blauw kan zijn. Vlak voor de dikgedrukte regel ( van de 308 ) zit een heeeeeeeel klien vierkantje met een heeeeeeel klein pijltje wat naar beneden wijst.....dat is ´m!!! Ik zie nu ook dat op de envelopjes ook een pijltje naar beneden wijst....pfff...ok....ja, zo kan een misverstand snel ontstaan.
Alleen met blauw heb je af en toe moeite om de juiste kleur te benoemen. Maar uiteindelijk kom je er altijd wel uit
Dit is ZIEK! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Met het bijbehorende huis: Dit is niet ziek, dit is hoe ik hier aan de gracht blijf wonen als ik de loterij gewonnen heb en het huis van de benedenbuurman en de winkel daaronder heb gekocht en tot garage heb omgebouwd Image Unavailable, Please Login
Ja, dat is hetzelfde filmpje inderdaad. De commentaren van het pukkelige dumpert publiek zijn als vanouds ook weer van grote klasse
Jammer dat het zo'n onopvallende kleur is. Mijn ex heeft een Citroen C1 in dezelfde kleur. Maar goed, het is bekend dat ik van zeer opvallende kleuren hou voor dergelijke automobielen (rood / geel / wit ) dus een kwestie van smaak. We hebben zat vrienden hier die alles behalve een rosso Ferrari willen dus laten we de discussie maar niet opstarten.
Vraagje aan de piloten hier: we hebben het allemaal over elektrische auto's en hybrides etc, maar wat zijn de alternatieven voor vliegtuigen?