Vergeet de kolen gestookte energie centrales in Belgie dan ook niet staat garant voor de meest (zwaar) vervuilende industrie van Europa omdat ze vertikken deNoX installatie op uitlaatgassen kanaal (soort van katalysator dus) te plaatsen. Of was het milieu niet de insteek van deze vraag?
Dag allemaal! Ik ben weer terug uit Maranello. Maandagavond daarheen gevlogen, vanochtend teruggevlogen. Het was een feeeeest...niet te geloven!!!! Ik zal morgen een verslagje schrijven en de foto's erop zetten. Vandaag erg druk. Maar dit filmpje is wel een goede teaser.... (sorry voor de kwaliteit. Dat krijg je als je staat te trillen ;o) ) http://www.youtube.com/watch?v=I7XpPXWH3As
Gaaaaaf. Lekkere plek om kippevel te krijgen Als ik het zo zie hebben ze er een extra hek voor gezet. 3 jaar geleden stond dat stalen hek er alleen nog maar! Ik ben benieuwd naar je verslag
Nee, de insteek was het opraken van fossiele brandstoffen. Ik neem aan dat kerosine een fossiele brandstof is. Het verbaast me een beetje dat je altijd zoveel leest en hoort over de maatregelen die de autofabrikanten moeten treffen om de mobiliteit te kunnen waarborgen voor de (nabije?) toekomst, maar over vliegtuigen lees ik nagenoeg niets. Terwijl we toch aardig wat kerosine opstoken met zijn allen (we vliegen wat af). Zijn er alternatieven voor de straalmotoren?
Ik denk (en weet bijna zeker) dat een straalmotor inderdaad niet zo best zal draaien op maanzaad-olie
Nou, toch wel dus. Virgin atlantic heeft al eens een 747 van Londen naar Amsterdam laten vliegen op 100% bio fuel.. En ze zijn met een bio fuel fabriek bezig om hun hele vloot daarop te laten vliegen... Oh, en er zijn ook al de nodige elektrische kleine kistjes. Zelfs eentje commercieel verkrijgbaar. Onderschat de luchtvaart niet. Hebben minstens zo veel last van de groene draak als het autoverkeer.
@auto G-spotters: is drie wiesmannen (mannetjes?) op een rijtje spotwaardig? Ik heb zowaar een paar plaatjes geschoten terwijl m'n dinootje haar nieuwe slofjes kreeg...
Iemand is de vernislak vergeten: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Wat wel 'hendig' is is dat de rijbanen in de scherpste bochten gescheiden zijn... Èn ze hebben walkietalkies zo te horen! Gr. Martin
Die hype van matte lakken gaat aan mij ff helemaal voorbij, een jar geleden niet en nu nog steed niet. Marc......je laat jouw GTO toch wel knallen he? vwb de kleur dan, uit de pijpen heb ik er wel vertouwen in
Het hippe is er inmiddels ook wel van af denk ik. Gewoon weer terug naar Silberpfeil-grijs? Gr. Martin
Thanks Peter en anderen. @Boink had idd eerst voor die andere Oranje CCR uit Korea willen gaan. Maar heb helaas niet zelf gekozen. Ach deze is ook geupgrade naar 806 PK, prima zo hoor! Groet Ramon
Spots bij dealers tellen niet Ik denk dat je bij de Hoefa bent geweest? Giga wat een vermogen, valt er nog een beetje mee te rijden?
Rood met zwart interieur en goudkleurige velgen is ook een prachtige combinatie Joop, ze ziet er prachtig uit en het geluid is ook geweldig! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login