Tnx Franc, zijn remakes van de orginele, voor een half J smaller en achter 2 J breder. Zijn velgen die in de racerij worden gebruikt. Maar het is weer niet te geloven, Peter maakt 4 foto's uit de losse pols en het ziet er weer geweldig uit. Weet direct weer waarom die onze hof fotofraaf op de zaak is.......grijns.
Heb je deze wielen gespoten of laten powdercoaten, want dat kan je geloof ik met deze wel, had Al gevraagd om mijn wielen te laten powdercoaten maar de originele magnesium kun je niet laten PC, maar moet je spuiten. Ziet er top uit, ik wil ze ook goud laten spuiten lijkt me ook mooier , trouwens het reservewiel van de daytona heb ik ook om uit te proberen goud gespoten.
Het ziet er echt waanzinnig lekker uit. Heb je dezelfde maat banden kunnen plaatsen? En inderdaad, die fotos zijn weer helemaal top. Erg mooi gedaan Pierre!
De velgen van mijn 308 zijn ook originele magnesium velgen. Als je die laat poedercoaten, zal er niet veel van over blijven. Dus ik heb ze ook gewoon laten spuiten. No problem. Geeft mooi resultaat.
Nope, de orginele wielen zijn van het type TRX, dus passen daar ook alleen maar Michelin TRX banden op, nu liggen er metrische AVON banden op, zachter compound en nu ook in de juiste verhouding van voor- en achterzijde. En ze zijn gewoon gespoten, prima resultaat met deze goud metallic lak.
Klassiek model in rossa met de goudkleurige velgen. Moest gelijk aan deze foto denken. Een prachtige auto geworden Joop, hoop dat je hem een paar keer meeneemt ! Image Unavailable, Please Login
Te koop t.e.a.b. Van 2de eigenaar slechts 300kilometer, net grote beurt gehad bij forza, staat nog bij de poetser. Opdracht van de vrouw. Niet mailen want de beller is sneller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bel naar: Kokkie op +31649769314 Binnen zonder kloppen BV Afd Incasso met geweld Gelieve niet tussen 10.00 en 14.00 uur want dan zijn we lunchen. Image Unavailable, Please Login
Slechts 300km? Dus amper een uurtje in getoerd? ;-) Ik zag laatst dat ik een 550 Barchetta folder heb. Wel grappig! En ik was een keer bij Pon voor een proefrit en toen hoorde ik al een minuut of 2 een auto brullen in de verte en het lawaai kwam steeds dichterbij en werd steeds harder. Bleek een zwarte 550 Barchetta te zijn met Tubi-uitlaat ofzo. Wat een geluid man!!
Ik dacht echt zwart, is volgens mij wel een bekende auto (en eigenaar) in the scene. Maar als er een donkergroene is die zwart lijkt met dezelfde specs dan is het dat misschien hoor! Ik ging met een vriend in een 997 C4S rijden, dus was daar meer mee bezig.
99% zeker dat het deze was : http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364804072009181502
Ha ha, bedankt! Ja, ik ben jarig vandaag en het is geen grap. En vanmiddag nw APK voor de SZ als alles goed gaat. En een klein beurtje, zodat ik weer lekker kan gaan rijden de komende maanden!
Wat doen die flapdrollen er lang over!!!! Detailed Results: Into Foreign Customs, March 30, 2010, 8:17 am, NETHERLANDS Arrived Abroad, March 30, 2010, 8:16 am, NETHERLANDS International Dispatch, March 28, 2010, 8:33 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS) Arrival Processed through Sort Facility, March 27, 2010, 3:45 pm, OAKLAND, CA 94615 Processed through Sort Facility, March 27, 2010, 2:48 pm, DANVILLE, CA 94526 Acceptance, March 27, 2010, 11:39 am, DANVILLE, CA 94526 M'n carburateur ligt nu al 50 uur te wachten totdat er een ambtenaar er een stempel op wil zetten. Grrrrr..... Ik wil rijden!!!!! Maandag wordt het nog wel aardig weer geloof ik. Vrienden, wat wordt het, de meubelboulevard of een stukje gummen???