Feli Joop!
Ja, voordat Henkie ons op de vingers tikt Over verjaardagskalender gesproken: zit er niet zoiets hier op het forum of zo? Zou wel aardig zijn, toch?
GEFELICITEERD Joop!!!!! Tijd voor taart!! Ik had dit jaar een hele mooie..... Image Unavailable, Please Login
hahaha Gefeliflapstaart Joop. Maak er een mooie dag van. Ga een stukje rijden zou ik zeggen . Er staat een lekker zonnetje !! Ik ben net thuis van Forza. Ik heb m'n Mondial net opgehaald. Grote riemenbeurt en nieuwe koppeling.... Dat was wel nodig. Koppelt nu geheel anders. Ik heb getwijfeld om open naar huis te rijden.... maar het was nog 8 graden buiten en ik wil met de Pasen niet thuis snotterend op de bank liggen. Ik herinner me het verhaal van Fred vorige week..... Auto rijdt weer perfect. Nu even alles lekker schoonmaken (auto en garage) en het seizoen is begonnen!!!!!
Nou, ik wilde dit weekend de nieuwe carburateur erop sleutelen, en dan maandag lekker wat gaan rijden met jullie. Maar... Detailed Results: Into Foreign Customs, March 30, 2010, 8:17 am, NETHERLANDS Arrived Abroad, March 30, 2010, 8:16 am, NETHERLANDS International Dispatch, March 28, 2010, 8:33 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS) Arrival Processed through Sort Facility, March 27, 2010, 3:45 pm, OAKLAND, CA 94615 Processed through Sort Facility, March 27, 2010, 2:48 pm, DANVILLE, CA 94526 Acceptance, March 27, 2010, 11:39 am, DANVILLE, CA 94526 Dat dat stelletje struikrovers nou perse geld moeten krijgen voor alles wat ik in het buitenland koop is tot daar aan toe (waar slaat dat eigenlijk op??? waarom moet ik nog eens extra betalen voor iets dat al van mij is??), maar dat ze dan gewoon sinds dinsdagmorgen op dat pakje gaan zitten.... let maar op, met het paasweekend erbij ligt dat er zometeen gewoon ruim een week. Waarom????? Wordt Bimmer rijden of stoeltje bietsen voor mij dit weekend vrees ik....
Wat F1-foto's van de GP in Australië Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ons Flipke deed het zeker niet slecht. Op een circuit wat hem niet zo ligt met een probleem om de banden op temperatuur te krijgen toch een derde plaats eruit gesleept. Beste seizoensstart tot nu toe voor hem, hopelijk dat hij het kan vasthouden tot het eind.
Ik ben nog aan het "nagenieten" van de rit vorige week! Ik heb eerst de longen uit mijn lijf gehoest en nu een snotkop... Laat die zomer (met zon) maar komen. Is het poetsen nog gelukt schat? Gaan we van het weekeind weer "vuil" maken Joop gefeliciteerd, nog iets leuks gekregen? (extra tijd van de baas om 'extra' te genieten in Italie bijvoorbeeld)