en terecht op mijn vingers getikt Challenge Stradale moet toch wel los van elkaar geschreven worden he? Marc?
Toch zegt iets in mij dat ik geen medelijden hoef te hebben met de beste man..... Of alleen dan, omdat hij de 11e dienst heeft en wij heerlijk gaan rijden, hapje eten gezellig met al onze F-vrienden.... Als Dino niet op tijd klaar is, kunnen we misschien een van Marc z'n F's lenen/huren, is ie er toch een beetje bij
Ik ben van armoede maar een Massa-aanhanger geworden. Ik snap echt niet dat ze bij Ferrari die Alonso binnen hebben gehaald. Wereldkampioen, so what ? Ik blijf een fan van Schumacher, hoopt dat er wat meer vooruitgang komt / resultaten.
Alonso staat aan de de leiding Henk. Schumacher niet. En hij is constant langzamer dan Nico.. Massa rijdt veel langer voor Ferrari dan Massa. Zijn teammaatje komt net kijken en rijdt 'm gelijk al van z'n sokken. Ik denk dat Alonso de beste coureur is van het hele veld. Ferrari is niet gek..
Dit keer geen kadootjes gekregen (want ik vind nog steeds dat er wel erg veel hun kant opgegooid is...) maar flink op hun nummer gezet, en niet alleen ferrari deze keer. Net wat mr Jordan (Tip kijk naar BBC1 met commentaar en veel meer "behind the scene info") Je zorgt eerst voor een rondje op het (score)bord en ga dan kijken wanneer je voor de snelle ronde gaat. Door nu eerst te wachten.... enfin iedereen heeft het gezien. Het makkelijk praten achteraf maar ik vind wel dat Jordan gelijk heeft. "First you put a lap in the Bank" Schumi viel mij op het einde wel tegen, zat achter Kubica op de baan maar bakte er niet veel van. Nu moet wel gezegd worden dat de omstandigheden per seconde veranderde, maar toch in die 100mtr tussen Schumi en Kubica veranderd er niet zo heel veel. Wordt in ieder geval een gave race om te zien. Nu maar hopen dat er niet teveel de baan af gaan anders wordt de race onderbroken en dat hoeft nu ook weer niet, toch?
Zag inderdaad "pas" geleden een complete F aangeboden worden... Is dit "ter compensatie" van Joop z'n felicitaties Henk? Ennuh nee, bedankt geen Navi Slavi nodig op het moment.
Volgens mij heb ik dit jaar al meer met je CS gereden dan jijzelf, en daarvoor ben ik je uiterst dankbaar Sterker nog, volgens mij heb je dit jaar nog helemaal niet met je F's gereden?
Tegenwoordig ziet de 575 er inderdaad wel effe want anders uit. Maar ja, ik ben dan misschien ook wel het andere uiterste wat dat betreft.
Maak je geen zorgen Michiel. Desnoods schroef ik de oude carburateur er weer op. Hij doet het alleen bij rustiger rijden niet goed. Bij vol gas en boven de 4500 toeren is er niks aan de hand. Moet geen probleem zijn toch??
Ik kwam dit tegen in een ander lopend draadje op ons NL forum. Kijk, dat is wat om je vrienden te ontvangen. Een Ferrari clubhuis / shopje / broodjeszaak (Belgie) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Slim! Alle kosten (behalve brandstof) kun je zakelijk declareren en dus BTW verrekenen, was ik zelf nog niet opgekomen. Zelfs een poetsbeurt van Bart is geen probleem...
@heren Ferraribezitters... Maandag wordt gewoon een geschikte dag om de teugels van onze geliefde paarden te laten vieren ! Oma heeft die laffe paashaas van vorig jaar gehad zondag dus laten wij om 12:00 ergens afspreken in het midden van het land om een leuk stukje te toeren en ergens wat te drinken / lintworm tevreden stellen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login