OK, Ik ga NU naar de garage om de oude weber er op te bouwen. Zucht. Zonde van m'n tijd. Kost weer een paar uur om het er nu op te zetten, te tunen, en dan na het weekend er weer af en de nieuwe erop. Wat ik toch allemaal voor je over heb Henkie!!!
Jaja, voor je eigen plezier denk ik Hanzi Wat een kloteweer vandaag, het is niet te filmen. Maar morgen is het ok Anderen, ik hoor u niet ? Niet altijd zeggen dat het altijd hetzelfde groepje is en zo he ? Jullie willen zelf nooit komen
Lekker dat die motor er in de laatste ronde mee kapt. Maar je hoorde al in de ronden daarvoor dat het niet echt meer lekker liep.
Ja, daar heeft m'n Dinootje nou ook last van! Maar goed, hij loopt weer. Webertje zit er weer op. Helaas nog steeds de oude, dus het hele grapje mag binnenkort nog een keer. Les 1 bij het starten van de Dino: parkeer niet je vers gewassen Bimmer erachter. Die zit nu dus onder de roetzooi. Ach ja... Tot morgen heren!!
Hey mannen, back in da house! G*dver, mijn bedrijf heeft een "website banishment tool" of zoiets erop gegooid, i.i.g. kon ik de afgelopen week dus niet op F-chat komen en het is maar de vraag of dat in de toekomst nog wel kan als ik op een van onze mijnen ben. Grrrrrrrrrrrrrr...... Morgen een stukkie rijden was ook ons plan, met de 330GTC dan weliswaar. Maar die is toch ook welkom? Dank! Zekers Henkie, het is sowieso iets helemaal fantastisch. Je hebt het over het Festival of Speed - een geweldig evenement. Maar de Revival vind ik nog bijzonderderderderder. Mensen die er niet geweest zijn moeten er echt eens naar toe. Wij zijn er dit jaar ook weer bij, "dressed-up to the hilt!". Dank! Onno
Welkom terug Onno. Eieren zoeken in Afrika is niet 'je van het' natuurlijk Kan je niet meer op internet, of kan je alleen niet meer op F-Chat? Wellicht is deze workaround handig : http://www.thebestemployee.com/forum/ Gr. Martin
Vlammetjes blijven het altijd goed doen: http://www.youtube.com/watch?v=l4hMvo71p4M&feature=player_embedded Gr. Martin
Ik moet nog even kijken of ik er bij kan zijn..... Ik laat het wel even weten. Denk je dat je tussen al die Paasbrunches nog met een groep (10 + ) aan kan komen die een paar kroketten of uitsmijter weg wil trappen?...... ik weet het niet hoor....
Ik zou wel willen Henk, maar morgen is de eerste dag dat ik eindelijk eens tijd heb om de 308 klaar te maken voor het seizoen 2010 (kleine dingetjes, maar in totaal ben ik er wel bijna een dag zoet mee). Volgende keer ben ik er bij!
Op TT staat 95% kans op regen en 11graden en idd Martin, we kunnen beter dinsdag gaan want dan wordt het 17gr en maar 15% op neerslag. Het is toch paasvakantie.
BekendeN... Ja, morgen wordt niets voor mij/ons Henk. We hebben afspraken staan. Zoals Roel al zegt, wij hebben hier dezelfde TT....
Dan zijn ze bij de KNMI gek zeker? Knmi.nl en weer.nl van 5 minuten geleden, geen druppel regen etc. Maar goed, ik vermaak mij wel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat is een typfout man, dat gaan ze nog wel bijstellen. Let maar op. Lees 703 ook maar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login