Joop, Dank voor de gastvrijheid en catering. Ook voor de familie!! Dat was 'm weer!!! De eerste dag van het jaar weer... En toch nog zo'n opkomst. Het was weer gezzzzellliee!!! Aan het verhaal van Fred hoef ik niets meer toe te voegen Ook een paar kiekjes van mij. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
no 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuk die foto's!! Dus hier nog een paar! Die GTS (AM-93-70) kwamen we toevallig tegen op de A12. Ervoor een RR Corniche cabrio op een auto-ambulance. Kenteken van die GTS staat niet (meer?) op RDW, dus geëxporteerd? De 308GTB van Bigodino is echt fantastisch IRL en de kleur is in het echt nog mooier dan op de foto's, vind ik. De 512 van Joop is super vooral met die gouden wielen. 330GTC van Onno had ik ook nog niet gezien in het echt, pracht-apparaat! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuke verhalen heren! Dank je wel! De auto's stonden er weer mooi bij! De 512 ziet er inderdaad prachtig uit Joop! Maar waarom staat Henk daar nou een jerrycannetje te legen?
Altijd welkom, Fred! Yep, Joop, ze stond er prachtig bij! Blij dat je ook zo happy was met de eerste indrukken van achter het stuur, ik hoop dat je er lekker veel kms van gaat genieten. Fred - er is 1 probleem met dat kastje, ik heb er geen voeding bij. Dat betekent dat ik de laptop naar de auto moet slepen en dat is nog niet gelukt. Morgen ga ik dat wel doen, dus ik laat spoedig weten of het gelukt is en zo ja, dan zal ik wel iets op YouTube of zo zetten. Oooh, wow! Mooi hoor! Dank Harry! @allen - ontzettend gezellig, heel erg genoten. Het was ook leuk om Harald les te geven op de weg terug - het rijden in zo'n klassieke Ferrari vergt toch wel wat oefening (en zelf moet ik ook nog wel wat bijleren!), zeker in de file. Om 18:00 nog even de GTC uitgelaten met vriend David die haar nog even op magistrale wijze gereden heeft, wat is en blijft het toch leuk om vrienden met het hart op de juiste plaats te hebben. Topdagje! Onno
Jammer dat ik vandaag andere verplichtingen had, jullie waren zo dicht bij Vanavond zou ik samen met Marc nog wat foto's van de 16M maken maar aangezien het licht alweer snel verdween duurde het niet lang voordat ik achter het stuur van een Pagani Zonda R zat in de kelder van Marc Was weer erg vermakelijk De Dino van Hans heb ik al mogen bewonderen maar ik ben ook erg benieuwd naar de 308 van Bigo, ik vind het een geweldige kleur! Helaas ben ik er volgende week niet bij maar ik hoop haar binnenkort toch eens te kunnen bewonderen. Ziet er mooi uit Henk, nog een maandje dan kan ik hem even goed bewonderen
Leuke foto's. De 308 van Peter is inderdaad ook in het echt een plaatje. Perfecte kleur. Een bezoekje aan Aaldering staat bij mij ook nog (hoog) op de lijst, terwijl ie niet eens zo heel ver weg zit. Dus dat ga ik binnenkort maar ns doen.
Zo, even zitten om deze dag van me af te schrijven.........in één woord: GEWELDIG!!!!! - Joop & Sophie, bedankt voor de gastvrijheid en de volgende keer gewoon 's ochtends weer eerst die slagboom van de Posbank naar beneden doen voordat wij komen. Houdt zo op hè, al die natuurliefhebbers.... - Berry, lekker zwart kontje hoor.....zag je alleen maar in de verte rijden, maar heb Karin gelukkig nog wel even gedag kunnen zeggen.... - Hans & Peter, lekker kleurtje gekregen......de F's dan bedoel ik. - Henk, jammer dat Becker nog niet aangesloten was. Heb nu veel te lang in allerlei files gestaan... - Jeffrey, Uithoorn is niet ver van Amstelveen.... - Fred, goed medicijn toch, een stukje laten rijden....? - Cor, hoeveel dagen nog? Kortom, een mooie gezellige dag en een aardig voorproefje van a.s. zondag! Ciao, E.
Jongens, ik ben jaloers, zelf niet kunnen rijden, geen auto en de Vanderbacons hebben hun 348 opgehaald. Maar een ding is zeker de BB is echt GEEL geweest. Image Unavailable, Please Login
Wow, mooi om te zien weer! Jullie komen zowat door de achtertuin hier (Brummen) en dat mis ik dan weer. Ach, heb een leuk lang weekendje weg gehad dus mij hoor je dit keer niet klagen. Binnenkort haak ik weer eens aan, neem ik met wat goede wil van zijn kant ook Marnix even op sleeptouw
Tot wanneer ik beslis dat we starten met het werk, eigenlijk nog wel een maand of twee erna. Ik denk dat we augustus of september beginnen. De uiteindelijke kleur wordt dan pas in november of zo gespoten. Onno
Mooie foto's Vu ! Ziet er weer uit als een gezellig dagje. Nog iets nminder dan een week en dan begint het weer
Knappe fotoreeks van die SA Vu. En ook mooie fotootjes van het voorjaarsritje natuurlijk Zag er weer gezellig uit. Fred, die ingeparkeerde 328 waar je daar naar staat te kijken binnen bij The Gallery, tussen de 2de set foto's van Cor, dat lijkt nog steeds dezelfde wagen die er zo'n 2 jaar geleden al stond?