Weet iemand wat dat uitsteeksel (groen omcirkeld) is? Ik zie het best vaak bij Fs. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
He, he, eindelijk het bewijs in beeld ! Een Ferrari is een HIJ en geen ZIJ ! Wat mij betreft is die discussie nu eindelijk helder.
Dat is het pijpje dat het vacuüm onder de auto bij hoge snelheden opheft. Als je dit vacuüm niet opheft, dan remt de auto af, doordat er teveel downforce optreed. PS Kan ook iets anders zijn
Leuke vraag Vu. Ik heb me ook al een aantal keren afgevraagd bij het bekijken van de foto's. Gevoelsmatig denk ik aan een afvoer, overloop..
Klopt, Het is de uitloop overdruk ventiel van de benzine tank of carter. De "brandbare" dampjes kun je maar beter daar lozen dan in de machine kamer, toch? Op de 328 zit deze slang (want dat is wat je ziet) zit er niet op en "ademt" hoger waardoor je soms een dampje ruikt binnen. soms zie je er zelfs 2 uitsteken, dan heeft de (condens) airco ook een afvoer slangetje Maar de verklaring van Roger kan natuurlijk ook kloppen
Die uitsteeksels kun je trouwens ook alleen maar zien als je vanuit een bepaalde houding/positie vutografeert...... Maar waar het nou precies voor is? Of zou Roger het bij het juiste slurfje hebben? Edit: lees net Fred's reactie....
Tnkx! Enne maak je geen zorgen. Ik maak nu overal gelijk een back up van. In het verleden namelijk iets naars meegemaakt. Wel goedgekomen uiteindelijk met wat recovery-software, maar toch
De 308 heeft hem ook, en hij hangt ongeveer 10 cm van de roodgloeiende uitlaat naar buiten. En omdat de 308 twee benzinetanks heeft, ieder aan een kant, krijg je het effect dat bij volle tanks je in een rechterbocht een hele plens benzine door het slangetje naar buiten kiepert, op bovengenoemde 10 cm van de uitlaat. Italiaans design.... zucht... (het is me nog nooit duidelijk geworden waarom het slangetje nou perse vanaf de linker tank moet ventileren en niet gewoon met een T-stukje op de slang halverwege de twee tanks afgetapt kan worden. Dan heb je geen last van het effect van benzine die naar de buitenste tank stroomt in een bocht...)
Was het maar waar dat het handelswaar is, alleen ik ben gewoon oppasvader. Toch fijn dat de mensen je zoiets toevertrouwen of niet soms, SA staat gewoon bij mij met alle documenten en sleutels erbij. @Vu, de barchetta staat weer hier, dus bel me als je weer wilt komen dan gaan we even rijden. moet je wel dit op. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kwam gistermorgen een 288 GTO tegen bij Vianen, helaas op de andere weghelft dus geen foto's Prachtige foto's weer Vu! Detail foto's zijn ook erg goed gelukt. Ik weet het antwoord niet, maar shop het vaak wel weg Erik, ik zag gisteren bij Deil rond 12.30 uur een 355 rijden, was jij dat op weg naar Forza? Overigens gisteren in het midden van het land nog 2 360's gezien, er waren veel mensen die van het weer genoten.
Nee Peter, was om 08.30 uur al op weg maar ben niet verder gekomen dat Ouderijn. De controleur van Kroymans zou gisteren komen, maar Alex belde me net voor Utrecht dat hij vandaag zou komen. Als alternatief heeft Alex geregeld dat het vervangen dan bij Kroy kon plaats vinden. Dus via A12 en A27 naar Hilversum getogen en daar om 12.00 uur weer vertrokken. Met een leuke uitnodiging op zak.........
OK, twee testjes. http://www.youtube.com/watch?v=2K4s_YFGBqk http://www.youtube.com/watch?v=UJ0qeKA7BI8 Onno