458 Italia was ook rond 15 uur, en ik zie geen 599 GTO meer staan op de Ferrari site.. dus ze zijn bezig met dingen aanpassen.. Spannend!
Ik heb weer zin om te fotograferen! A.s. zondag komt dat wel goed Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vond je het geen raar gevoel je 360 te zien vertrekken zonder jezelf erin ? Ennieweej, druk bezig met het corrigeren van de lak zoals je op de foto's kunt zien.. Na het kleien en met de lampen op de lak wordt de ware conditie pas echt zichtbaar, er zit genoeg werk aan! De foto's laten dit denk ik wel zien, hier moet de laatste nabewerking en afwerking nog gebeuren he... Als ik eerlijk en realistisch ben moet ik zeggen dat ik zeker niet alles eruit ga krijgen, daarvoor zitten de krassen te diep en hou je te weinig blanke lak over. Met ander woorden; dan wordt je lak 'zwak' en ben je uiteindelijk nog niet geholpen. Maar hij gaat er zeker weten flink van opknappen en maak je over het glimmen maar geen zorgen Groet Bart.......die nog een paar uurtjes verder gaat polijsten Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vanuit de duinen maakt hij prachtige platen, maar het nadeel is dat we hem niet te spreken krijgen In principe ben ik er vanaf een uur of 12 bij.
@Marc Heb jij hetzelfde systeem als Onno (cam) ? Kun jij ook al die tellers en zo tevoorschijn toveren ?
Ik zorg dat k tegen lunchtijd aan de goede kant van de duinen sta Dat visje op de boulevard mag ik dit jaar niet missen
Wij zijn er ook bij met het hele gezin. Ff wat Ferraribloed bij die kleine inspuiten. En een vissie gaat er natuurlijk ook zeker in! Wordt een lekker weekje zo! Whoehoe!!!!!!
Dat zwaaien kan je nog meer dan genoeg oefenen tijdens de tribute Eerste filmpje vind ik erg geslaagd. Gaat druk worden aan de boulevard! Gr. Martin
Nee, gewoon 1 beeld. Geen metingen. Dus ook geen picture in picture (PIP) Sodeknetters Bart/Robin, dat zijn wel een paar krasjes zeg! Dat gaat een enorme verbetering worden straks!! Ben echt reuze benieuwd! Ah, is ie daar voor..
Ook toevallig: kwam bij mijn gescande foto's nog een rode BB met gouden velgen tegen Nog bedankt overigens Dolfijn voor de gastvrije ontvangst (en Tonnie voor de sms). p.s. Onno, staat jouw rode BB nu al te koop bij Foskers in de laatste Classic & Sportscar? Image Unavailable, Please Login